Sponsorlu Bağlantılar

Hicretin Önemi

Cuma, 23 Kasım 2012, 19:44 | Tarih | 0 Yorum | 548 okuma
Yazar Doğan

Hicretin Önemi

▪Medine’de İlk İslam Devleti kurulmuş, Hz. Muhammed bu devletin başkanı olmuştur.

▪ Hicri takvimin başlangıcı oldu.

Muhacir ve Ensar kardeş ilan edildi.

▪İslamiyet’in yayılışı hızlandı.

Etiket ,

YAZ ANA SAYFADA YAYIMLAYALIM

Sponsorlu Bağlantılar

Serbest Kürsü

  • sinirli: Ya allah aşkina tekrar kendiniz mi çozüyorsunuz ne yapiyorsunuz Ya bi yayinlayin artik bi zahmet bu kadar zor mu illa ki göbek Çatlatacaksiniz dimi bravoo yaa…
  • MUSTAFA: Halk eğitimde bana olacak dediler her gün takip et anasayfayı orada yayınlanacakmış… Aynı şekilde bende ingilizceden kaldım… Herkesin Allah yardımcısı olsun.
  • senanur: arkadaşlar nerden bakıcaz bilen var mı? Lütfen yardımcı olun :/
  • yuhh..: Sorun, şikayet ve her türlü iletileriniz için e posta adresi aciklise@meb.gov.tr
  • ayla çakar: Bu kadar insanın hakkına gıriyorsunuz insan bi açıklama yapar yazık…
  • kader: Aynen 192 kredi çok fazla ama dusurmeleri de hayel gibi bir şey sanırım Ayrica uyuz oldum sorular hala yok sitede kimsede çıkıp bir cep vermiyor koskoca sitede
  • tugba: tatilde galiba yetkilier bi cevap anahtari yayinlamak bu kadarda zor olmamali 15dk alir hic mi vaktiniz yok keyfinizi mi bekliycez zaten mesleki a.o.l kredis i 240 kredi...
  • erhan: yardımcıolursanız sevinirim
  • ahmet: çoğu sorularda takıldım örnek: ihlas ne anlama gelir?????? ve daha diyer sorularda !’^’^+%+&%/%/& amp;(/()+&%&%&/%&a mp;)/(=
  • begüm: arkadaslar hepimiz hemfikir olalımda su kredlerde biraz düsüse gecsinler 192 cok fazla
  • begüm: gercekten pessss artık kac gün oldu yaaa sesümizü duyan yokmu yoksa tiyemi alınmıyoruz
  • Havva Gul: Ya bu ne biçim bir sistem sınav olduk da bitti mi her şey hani cewap anahtarları.sonra da diyorlar ki okuyun okuyun okumayandan bir şey olmaz sizin gibi yetkililer...
  • zeycan: benim tercihime yazmadığım bi okul çıktı ve babam beni o okulda okutmuycanı söylüyor napmalıyımmm
  • hayret: yazıklar olsun başkada bişey demiyorum bi soru cevap anahtarı 8 günde yayınlanmaz mı ya?
  • yeterr: Yeter acikkayin bu kadarmi zor ya