Sponsorlu Bağlantılar

Atatürk’ün Gittiği Okullar (ilkokul öğrencileri için)

Perşembe, 22 Kasım 2012, 0:01 | Atatürk | 63 Yorum | 101.423 okuma
Yazar Doğan

Mustafa Kemal Atatürk’ün okuduğu okulları şöyle sıralayabiliriz :

1) Mahalle Mektebine başladı sonra

2) Şemsi Efendi Okulu‘na geçti ve ilkokulu burada bitirdi.

3) Selanik Mülkiye Rüştiyesi‘nde ortaokula başladı ancak mahalledeki komşusundan da etkilenerek ortaokul 3. sınıfta okulunu değiştirdi ve,

4) Selanik Askeri Rüştiyesi‘ne geçti ve burada ilk askeri eğitimini alarak ortaokuldan mezun oldu.

5) Manastır Askeri İdadisi‘nde lise eğitimine başladı ve tamamladı. Buradan sonra,

6) Harp Okulu‘nu bitirdi. En son olarak da,

7) Harp Akademisi‘nden mezun olarak askerlik görevine başladı.

sorubak-atatürkün okuduğu okullar-ataturkun gıttıgı okullar-ataturk un gittigi okullar
Etiket , ,

"Atatürk’ün Gittiği Okullar (ilkokul öğrencileri için)" içeriği hakkında 63 Yorum yapıldı.
Bir Soru Sorabilir veya Düşünceni Bizimle Paylaşabilirsin.
(Yorumunuz Ana Sayfada Yayımlanır)

  1. beyza diyor ki:

    iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  2. Alper diyor ki:

    Çok Teşekkür Ederim Kardeşim Sağol.

  3. ugur diyor ki:

    helal olsun

  4. talha diyor ki:

    saolun jkardeşim bana ödevimde yardım ettiniz sağolun !

  5. orhanncavusoglu diyor ki:

    okullar hakkında geniş kapsamlı bilgi verseydiniz çok iyi olurdu.

  6. mustafa diyor ki:

    aynen yaaaa

  7. ozan diyor ki:

    super lan bu mayap bşiii !!!!!

  8. ozan diyor ki:

    hacı hem okulaar ıcın hemde bızım ulu onder ataturukun ıcın yazılmıs bısye ama gercekten super !!!!!!

  9. yasin diyor ki:

    sagolun kardeşlerim ödevime yardımcı oldunuz ögremen karnme 100/100 5verecek sagolun :)

  10. gökçeada diyor ki:

    maşallah Mumya kraliçesi olarak tebrik ediyorum

  11. Nick... diyor ki:

    abi çokçokçok güzel

  12. hye diyor ki:

    çok güzel

  13. lşi diyor ki:

    Allah sizden razı olsun.
    =D =D =D

  14. Furkan diyor ki:

    Çok güzel,yazan ellerinize sağlık.Ama bize Selanik Mülkiye Rüştiyesi’ni öğretmediler…

  15. berat diyor ki:

    :D :D :D :D

  16. reinhard diyor ki:

    çok tşk

  17. reinhard diyor ki:

    çok tşk :) :) :):=)

  18. demii diyor ki:

    bana yardımcı oldunuz teşekkür

  19. ibrahim diyor ki:

    çokk ii

  20. çok iyi diyor ki:

    çokiyi

  21. eyüpcan diyor ki:

    Saolun ödevimde yardımcı oldunuz

  22. baturhan diyor ki:

    sağlun ödevime yardımcı oldunuz

  23. Dodogirls diyor ki:

    Sizi tebrik ederim ellerinize sağlık bizim öğrenim hayatımızı kolaylaştırdığınız için ve atamızın okullarını öğrettiğiniz için son olarak da karnemde hayat bilgisi ile türkçe mi 100 yaptığınız için.

  24. Bedirhan Kemal TEZGEL diyor ki:

    Niçin böyle az bilgi var ki

  25. messi diyor ki:

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrr

  26. fetullah diyor ki:

    ellerinize sağlık spr olmuş ;)

  27. abibu ne yaa diyor ki:

    abi gerçekten çok iyi oldu.her şey için çok sağol.kernemin hepsi 5.galatasaray lisesi gidebiliyorum artık.çok sağol….abi bu çok iyiydi ya :D

  28. Nick... diyor ki:

    Bende baktım sınavımda Atatürk ‘ün okuduğu okulları söylüyordu hava harp okulu
    yazıyordu annem hava harp okulunun Ataürk’ün okuduğu okul sandı ve bende bu
    siteye girdim ve baktım annem yanlış söylemiş o yüzden annemi uyardım.İyi ki bu
    siteye girmişim.

  29. azra diyor ki:

    çok güzelll

  30. MUHAMMED diyor ki:

    mütiş ödevimde yardmcı oldu

  31. furkan ahmet tekin diyor ki:

    Çok Güzel Olmuş Sağ Olun

  32. furkan ahmet tekin diyor ki:

    Çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk Güzel lllllllllllllllllllllllll

  33. ronaldo diyor ki:

    süüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüper

  34. ronoldo diyor ki:

    çok süper yaaa ben portekizli olduğum için atatürke hayranım

  35. recep diyor ki:

    selamın aleyküm kardeşlerim ben recep yaşım 114 atatürkün sınıf arkadaşıyım atatürkle cephede silah harp okulunda oyuncak silah tuttuk çocuklar

  36. Gökçe diyor ki:

    çok güzel

  37. kerem diyor ki:

    Teşekkür ederim yarın sınavım vardı bana çok yardımcı oldunuz.

  38. su diyor ki:

    güzell :) :) :)

  39. dilara diyor ki:

    çok saolun teşekkürler vallaaaa bravo bravo helal olsun kardeşim

  40. Nisanur diyor ki:

    Çok güzel onu yazınız çok teşekkür ederim ve bide yarın sınavım olacaktı ve bana yardımcı oldunuz

  41. nisa diyor ki:

    çok güzellll

  42. ataturkçu kız diyor ki:

    çok saolun sayenizde 100 aldım tesekkurler

  43. memet nurhan diyor ki:

    süper müthiş olmuş

  44. batın diyor ki:

    vaybe sorubank süpermiş her soruyu cevaplıyo dersimi yaptım öretmen kızmadı

  45. lara diyor ki:

    bence iiiiyyyiii

  46. çağrı diyor ki:

    Mal gibi

  47. neo diyor ki:

    çok iyi abi :)

  48. mustafa diyor ki:

    tarihleride verin olum :) tarihleri lazm bana

YAZ ANA SAYFADA YAYIMLAYALIM

Sponsorlu Bağlantılar

Serbest Kürsü

  • Melis: Merhaba ben 10.sinifa gectim suan bit anadolu lisesinde okuyorum ve evime yakin olan daha iyi bir anadolu lisesine gecmek istiyorum fakat geçmek istedigim okulla aramda...
  • =D: NERDEN BİLİYON İLK 10000 KAZANACAĞINI
  • Burak: arkadaşar 6. sınıfı biritdim puanım 439,82 bursu seçecem 5699 uncu olmuşum sizce kazanırmıyım ? (diğer çocuk kontejanı)
  • Burak: arkadaşar 6. sınıfı biritdim puanım 439,82 bursu seçecem 5699 uncu olmuşum sizce kazanırmıyım ?
  • tugayn: Arkadaşlar 9.sınıf puan 391.3870 genel başarı:1760 sizce kazanırmıyım lütfen cevapyın :)))))
  • irem: Hicbir sitede yüzdesi cikmiyo bilen varsa yardimci olabilir mi
  • yldz: evet açıklanan puana aop eklenmiş hali.
  • rabiaa: cvpppppppp verinnnnnnnnn lüttfenn
  • murat: TALHACUM KAZANIRSIN DİYE DÜŞÜNÜYOM.KAZANMAZSANDA ÖNEMLİ DEYİL TALHACUM
  • 10: 10 sınıf 414.997 il sıralama 46 genel sıralama 618 kazanırmıyım ??
  • BURAKKK: Bunlar eski geçen seneyle aynımı olucak yani?
  • Kmrgl: ben kazandım
  • şeyda: 409 aldım 2000 oldum 6.sınıfım
  • salih: Benim puanim 318.80 genel siralamam 6534 sizce kazanir miyim bu arada 7.sinifim
  • tmr12: lise 3 deyım e okulda 6 tane sorumlu ders yazıyor gectm mı ben birisi bilgi versn lütfen