Sponsorlu Bağlantılar

Açık Öğretim Lisesi (AÖL) Coğrafya Online Testleri Çöz

Salı, 8 Ocak 2013, 19:23 | AÖL Açık Öğretim Lisesi, Test Çöz | 3 Yorum | 20.579 okuma
Yazar Doğan

Açık öğretim lisesi ortaokulu bitirmiş öğrencilerin okula gitmeden evlerinden lise eğitimini tamamlaması için milli eğitim bakanlığı tarafından kurulmuş yaygın eğitim türüdür.

2012-2013 eğitim-öğretim yılından itibaren açık öğretim lisesi ders seçimlerinde aöl öğrencileri kredili sisteme göre istedikleri dersleri seçebileceklerdir.

Açık öğretim coğrafya testleri,açık öğretim lisesi coğrafya testleri,aöl coğrafya testleri çöz,açık öğretim coğrafya testleri çöz.

Bizler sorubak.com ailesi olan siz değer açık öğretim lisesi öğrencilerimize AÖL Haberleri sayfamızdan açık öğretim lisesi ile ilgili en son haberleri duyurmaktayız.

Ayrıca bunun yanı sıra açık öğretim derslerine daha etkili hazırlana bilmeniz için ders ders aöl testleri sunmaktayız.

Aöl coğrafya 1 dersini, coğrafya 2 dersini,coğrafya 3 dersini,coğrafya 4 dersini,coğrafya 5 dersini,coğrafya 6 dersini,coğrafya 7 dersini,coğrafya 8 dersini seçmiş olan açık öğretim lisesi öğrencilerimiz için aşağıdaki testleri listeledik.

Coğrafya

Aşağıdaki bağlantılardan  coğrafya dersinin bütün sevilerine uygun aöl testlerini çözebilirsiniz.

Ayrıca diğer derslerin açık öğretim lisesi testlerini de Açık Öğretim Lisesi Testlerini Çöz sayfamızdan çözebilirsiniz.

sorubak-aöl test-aol test coz-coğrafya aöf testleri
Etiket , , ,

"Açık Öğretim Lisesi (AÖL) Coğrafya Online Testleri Çöz" içeriği hakkında 3 Yorum yapıldı.
Bir Soru Sorabilir veya Düşünceni Bizimle Paylaşabilirsin.
(Yorumunuz Ana Sayfada Yayımlanır)

  1. sefa diyor ki:

    testler geçecek kadar kolay az çalışın 45 i geçip 50 60 alırsınız ben açık ögretimde okuyom çalışmazsanız 20 alırsınız ben önceden çalışmıyodum az alıyodum çalışın 45 i geçin

  2. aypare diyor ki:

    çalışmadan gectım buda marıfet sanırım okulubırakalı 15 yıl oldu

  3. […]  Açık Öğretim Lisesi (AÖL) Coğrafya Online Testleri Çöz […]

YAZ ANA SAYFADA YAYIMLAYALIM

Sponsorlu Bağlantılar

Serbest Kürsü

  • Nick...: nerden biliosun
  • Nick...: saat 2 oldu hala hiç bir yerde yok bulan bizede söylesin lütfen
  • Başak: arkadaşlar yatın uyuyun 8.50 9.00 arasında açıklanacakmış
  • Deniz: çok heyecanlıyım sürekli e-okul ve meb.gov.tr’ye bakıyorum bu sayfayı da sürekli yeniliyorum puanım 490 inşallah istediğim okula girerim :)
  • şevval: Ya bu gee açıklanıcak mı yoksa sabah felan mı açıklanır biri cevap versin ya
  • ahmet: ulan 12 de dediler 11.30 dan beri bekliyom daha e okula giremedim yeter lan bu ne dandik site nerden bakcamı bilmiyom sitresten az once fareyi kopardım yarın sabaha...
  • Başak: gece 12 den bahsediyoruz
  • enver: 12 demis diyosunuz saat daha 24 biraz mantikli dusunun
  • :): bu gece açıklarlar mı sizce ?
  • :): nerden öğrenicez ya uff
  • deniz: hayır nakilden değil yok orda boş yani
  • :): teşekkür ederim ama nakil işlemi bulunmamaktadır yazıyo :/
  • oktay: ewet nakil durumu yazıyor ona tıkla
  • ....: link ne zaman vericeksiniz ? bu gece açıklanacak mı ? lütfen cevaplayın
  • yyyy: kayıtları nasıl otomatik yapabiliriz