Sponsorlu Bağlantılar

14 Nisan AÖO 2.dönem sınav sonuçları

Pazar, 5 Mayıs 2013, 9:27 | Açık Öğretim Ortaokul (AÖO) | 0 Yorum | 1.725 okuma
Yazar admin

14 Nisan 2013 tarihinde yapılan Açık Öğretim Ortaokulu 2. Dönem sınav sonuçları 10 Mayıs 2013 Cuma günü yayınlanacaktır.  
 

14 Nisan 2013 tarihinde yapılan ve 08 Mayıs 2013 tarihinde açıklanması gereken Açık Öğretim Ortaokulu 2. Dönem sınav sonuçları 10 Mayıs 2013 Cuma günü yayınlanacaktır.
 

SINAV SONUÇLARI İÇİN TIKLAYINIZ

sorubak-aöo-aöo sınav sonuçları-a ö o sınav sonuçları
Etiket ,

YAZ ANA SAYFADA YAYIMLAYALIM

Sponsorlu Bağlantılar

Serbest Kürsü

  • tuğrul demirel: çok teşekkürler hedos,valla içimi rahatlattın..mezun oldum ozaman inşaallah.darısı diğer arkadaşların başına.tekrar sağol hedos.
  • teammaster: İyi İyi
  • kübra: burslar ne zaman yatacak bi bilginiz var mı
  • suha: bence biraz kötü bir site ama iş görür
  • ayşe-ömer: çoooooooooooooook teşekkürler
  • İZMİR: ARKADASLAR BURSUNU ALAN ZAMANINI VE MİKTARINI YAZSIN.
  • melis: ben melis polis olmayı planlıyorum bu sene son senem çok büyük bir stresteyim çok korkuyorum annam her dk çalış diyor
  • ahmet sarı: sorumluluktan gçmşm
  • YAV HE HE: cevapları nerde kardeşim siz dalga mı geçiyonuzzz
  • hedos: Tugrul tek ders degil tek oturummus yani 24 krediye kadar hakkin varmis.
  • hedos: Ya tek dersten sinav yapilmasi kafami karistirdi benim iki sinavdan girmem lazim tek dersten yapilirsa ben universiteye gidemem ki birileri yardimci olsun lutfen..
  • Erhan: benmı
  • bilal: İyi günler arkadaşlar BN MF ciyim ama TM geçmek istiyorum sizce nasip olur benim için askeri ye düşünüyorum
  • zeynep: ataşehir dilek sabancı mesleki ve teknik anadolu lisesinin kontenjan kaç kişi
  • Nick...: 430 puan aldım neden kazanamıyorumda 421 puan alan kazanıyo