Sınıf geçiyormuyum
http://hizliresim.com/GnMWp2 sınıf geçiyormuyum ?
Bu kategoride 278 soru listeleniyor.
http://hizliresim.com/GnMWp2 sınıf geçiyormuyum ?
arkadaşlar ortalamam 54 4 zayıfım var meslek lisesindeyim geçermiyim dil anlatım zayıf deil
bugünde işlenmiş 8 gün olmuş yarında cumada işlenirse kalıyomuyum ?
e-karne herkezde çıkmış gördüğüm kadarıyla bizde yok vede hayla devamsızlık işleniyo ben anlamadım ?
http://i.hizliresim.com/0VJz4Y.gif
yıl sonu başarı puanım 68.97 ama yıl sonu notum 3.74 alabilirmişim teşekkür
benim 2 dönem ortalamam 70.48 geliyo ama 1 ve 2 dönemi almışlar o zaman tarih 48 geliyo ve ortalama 68.97 geliyo yıl sonu başarı notum 3.74 teşekkür alabilirmiyim acill !V!!
Arkadaşlar ... ben düz lise okuyorum suan lise 2 deyim ... bizim seçmeli dersler war mesela coğrafya seçmeliside war .. .! benım sadece ing zayıf ve seçmelisi ... toplam 2 zayıfım .. war .... arkdaşlar Tarihim…
Son haftadan itibaren e-okula devamsızlık girmeyi kestiler benim 8.5 gün devamsızlığım var sizce hepsini birden girerler mi ?
Beyler 4 tane zayıf var dil ve anlatım dahil ortalamam 55 sınıfı geçermiyim ya Resim var http://i.hizliresim.com/6RWmPP.png
http://hizliresim.com/MYAJ86 Notlar Bunlar Geçermiyim Nolur Acill Cevap
devamsızlığımı bugünde işlemişler e okula 8 gün olmuş yarında ilerlermi ?