Sorubak Menü

Hayat Bilgisi yaren12345 Cevaplandı 4 cevap

teşekkür alabilirmiyim

benim 2 dönem ortalamam 70.48 geliyo ama 1 ve 2 dönemi almışlar o zaman tarih 48 geliyo ve ortalama 68.97 geliyo yıl sonu başarı notum 3.74 teşekkür alabilirmiyim acill !V!!
11.06.2014 23:32

Cevaplar

Topluluk yanıtları

4 cevap
Üye 11.06.2014 23:34
#1
teşekkür için sadece 2.dönem puanları kullanılır. sorubak lise takdir teşekkür hesaplamayı kullan. yanlız 2.dönem 50 den düşük puanın varsa belge almazsın söyleyeyim.
yaren12345 11.06.2014 23:34
#2
2 dönem yok zayıfım ama bizde 1 ve 2 dönem ortalamayı kullanmışlar
Üye 11.06.2014 23:41
#3
1. ve 2.dönem ortalaması yıl sonu başarı puanı hesaplamamsında kullanılmak için hesaplanır. Siz belge puanını sadece 2.dönem puanları kullanarak yapacaksınız
yaren12345 11.06.2014 23:42
#4
öle yaptım ozaman 70.48 çıkıyo alırmıyım alamazsam dabaşarı notu almama yardımcı olurmu

Cevap Yaz

Bilgin varsa topluluğa katkı sun