Sorubak Menü

Hayat Bilgisi

Bu kategoride 278 soru listeleniyor.

Soru Sor
Hayat Bilgisi oznur.oguz.9 11.06.2014 12:59
Cevaplandı

dil anlatım

ya arkadaşlar dil anlatım dersi ortalamam 40 ama yıl sonu ortalamam 57 sınıfta kalır mıyım acaba lütfen acil cevaplayın :(

Hayat Bilgisi Jokerci19 11.06.2014 08:13
Cevaplandı

dil Ve Anlatım Zayıf

Beyler 4 tane zayıfım var ortalamam 55.19 Ama dil ve anlatım zayıf geçermiyim sınfı

Hayat Bilgisi Psykpt 10.06.2014 19:47
Cevaplandı

9 sınıf geçme kalma

5 tane zayıfım var ortalama 54.48 Dil anlatım dahil geçermiyim ortalamayla ?

Hayat Bilgisi uahidayet2001 10.06.2014 17:57
Cevaplandı

DAVRANIŞ NOTUNUN ETKİSİ?

ARKADAŞLAR TAKDİR VEYA TEŞEKKÜR ALMADA DAVRANIŞ NOTLARINA BAKILIYORMU BAKILIYORSA DAVRANIŞ NOTLARININ NASIL Bİ ETKİSİ VAR

Hayat Bilgisi semih5454 10.06.2014 14:00
Cevap bekliyor

YARDIM edin lÜTFEN!!!!!

9.sınıf öğrencisiyim biyoloji ve kimye zayıf bütün derslerin yıl sonu ortalaması 68,67 ama biyolojinin ortalaması iki dönemin sonunda 49,80 kimya nın ortalaması 51 sizce yazın sınava girecekmiym…

Hayat Bilgisi aliihsanalici78 10.06.2014 13:39
Cevap bekliyor

kimya ortalaması geçer mi

ilk dönem kimya ortalamam 46,25 di 2. dönem ise 42,75 ama genel ders otalamam 67 bu dersten sorumluluğa kalırmıyım??

Hayat Bilgisi kevserduzenll 09.06.2014 20:39
Cevaplandı

lütfen acil yardım edin.

48.75 ortalamayla lise 1. sınıfı geçebilirmiyim?

Hayat Bilgisi bekir.oflu 09.06.2014 19:46
Cevaplandı

tesekkur alabılıyor muyum

ilk dönem ingilizcem 59 suan 47 ortalamam ise 71 filan tesekkur alabılıyor muyum ? LİSE 3

Hayat Bilgisi selin.ozbolat 09.06.2014 15:37
Cevaplandı

selin yağmur damla

1.dönem zayıf olan ders 2.dönemde zayıf .mesela matematik hem 1.dönm hemde 2.dnm zayf .sorumluluğa kalrmym ?? ortalamam tutuyor

Hayat Bilgisi samet.esin.1 09.06.2014 15:36
Cevaplandı

sınfı geçme

ortlamam 59 baraj derslerden sorumlu geçtniiz diyo yani sınıfı geçebildimmi

Hayat Bilgisi Rehaa58 09.06.2014 13:38
Cevap bekliyor

Devamsızlık

suan devamsızlıgım 37 özürlü 8 özürsüz 12. sınıfım herhangi bir sorun olur mu teşekkkürler.

Hayat Bilgisi i0541 09.06.2014 08:17
Cevaplandı

sorumluluğa kalırmıyım

ilk dönem dil anlatım dersi ortalaması 67\´idi 2. dönem ise 42 geçermiyim