dil anlatım
ya arkadaşlar dil anlatım dersi ortalamam 40 ama yıl sonu ortalamam 57 sınıfta kalır mıyım acaba lütfen acil cevaplayın :(
Bu kategoride 278 soru listeleniyor.
ya arkadaşlar dil anlatım dersi ortalamam 40 ama yıl sonu ortalamam 57 sınıfta kalır mıyım acaba lütfen acil cevaplayın :(
Beyler 4 tane zayıfım var ortalamam 55.19 Ama dil ve anlatım zayıf geçermiyim sınfı
5 tane zayıfım var ortalama 54.48 Dil anlatım dahil geçermiyim ortalamayla ?
ARKADAŞLAR TAKDİR VEYA TEŞEKKÜR ALMADA DAVRANIŞ NOTLARINA BAKILIYORMU BAKILIYORSA DAVRANIŞ NOTLARININ NASIL Bİ ETKİSİ VAR
9.sınıf öğrencisiyim biyoloji ve kimye zayıf bütün derslerin yıl sonu ortalaması 68,67 ama biyolojinin ortalaması iki dönemin sonunda 49,80 kimya nın ortalaması 51 sizce yazın sınava girecekmiym…
ilk dönem kimya ortalamam 46,25 di 2. dönem ise 42,75 ama genel ders otalamam 67 bu dersten sorumluluğa kalırmıyım??
48.75 ortalamayla lise 1. sınıfı geçebilirmiyim?
ilk dönem ingilizcem 59 suan 47 ortalamam ise 71 filan tesekkur alabılıyor muyum ? LİSE 3
1.dönem zayıf olan ders 2.dönemde zayıf .mesela matematik hem 1.dönm hemde 2.dnm zayf .sorumluluğa kalrmym ?? ortalamam tutuyor
ortlamam 59 baraj derslerden sorumlu geçtniiz diyo yani sınıfı geçebildimmi
suan devamsızlıgım 37 özürlü 8 özürsüz 12. sınıfım herhangi bir sorun olur mu teşekkkürler.
ilk dönem dil anlatım dersi ortalaması 67\´idi 2. dönem ise 42 geçermiyim