Sınıf Geçmek için .
Benim ilk dönem zorunlu dersim 40,60 dı şimdi ise tam 50 de ben o dersten kalırmıyım ?
Bu kategoride 278 soru listeleniyor.
Benim ilk dönem zorunlu dersim 40,60 dı şimdi ise tam 50 de ben o dersten kalırmıyım ?
anadolu lisesinde okuyorum 9. sınfım ortalamam 53.98 7 zayıfım var http://www.sorubak.com/liseybp.php bu sıteden baktım baraj derslerınden sorumlu olarak gectınız dıyor bırde sız cevaplarmısınz gectımm mı acıl…
Tarih 1.donem - 45 2.donem - 54.33 ortalamam - 49.65 geliyor. Tarihten kalirmiyim acaba ?
ben 10 sınıfa gidiyorum yıl sonu ortalamamda 6 bir var ortalamam 50 üstünde sınıfı gecermiyim
alttan 2 ders zayıf kimya fizik suan 11,sınıftayım 4 zayıf gelecek aralarında baraj dersim zayıf değil ortalama 58 cıkıyo yıl sonu basarı puanı sınıf geçermiyim toplam zayıf 6 yı geçmiyorgermiyim lütfen yardım…
2.dönem ort 71, zayıfımda yok ama felsefe yıl sonu notuna 49.67 düşecek tesekkur alırmıyım?
İlk donem yilnsonu basari puanı 60 di 2.donem 58 geliyor 4 zayofim var sınıfı gecermiyim zayıf dusecekler sosyoloji. Coğrafya geometri mat. Ama hepsi 45 48 arası düşecek baraj dersim zayıf degil
Geometri ilk donem 41 ikinci donem 58,75 aritmetik olarak aldığım zaman 49,75 ediyor geçmiş sayilirmiyim arkadaşım 49,50 üstünde olursa gecersin dedi
arkadaslar 9, sınıfım ortalamam 48,67 sınıf geçebilirmiyim
8 zayifim var 2 donem ortalama 50 gecermiyim
12. sınıfım Benim ilk dönem dil anlatımım yeni sisteme göre 60.67 eski sistem yani 3 2.dönem iste yeni sisteme göre 47 eski sisteme göre 1 gecermiyim kalırmıyım bu dersten baraj ders bide yıl sonu ortalamasıyl…
sonuçlar 11 haziranda açıklandığında bzim 500 üzerinden puanlarımızda mı açıklanacak