Sorubak Menü

Hayat Bilgisi serkan2299 Cevaplandı 1 cevap

sınıfı gerçermiyim ben

ben 10 sınıfa gidiyorum yıl sonu ortalamamda 6 bir var ortalamam 50 üstünde sınıfı gecermiyim
08.06.2014 16:03

Cevaplar

Topluluk yanıtları

1 cevap
Ywaxdm 08.06.2014 16:50
#1
mebde yazdığına göre baraj ders problemi yok ve 50 üstü ortalama sayesinde başarısız dersleri başarılı sayacaktır

Cevap Yaz

Bilgin varsa topluluğa katkı sun