Hayat Bilgisi serkan2299 Cevaplandı 1 cevap sınıfı gerçermiyim ben ben 10 sınıfa gidiyorum yıl sonu ortalamamda 6 bir var ortalamam 50 üstünde sınıfı gecermiyim 08.06.2014 16:03
Y Ywaxdm 08.06.2014 16:50 #1 mebde yazdığına göre baraj ders problemi yok ve 50 üstü ortalama sayesinde başarısız dersleri başarılı sayacaktır