Lisede 2. dönem takdir
Lisede 2. donem takdir 2. donem notlarına göremi yoksa genel yıl sonu ortalamasına göremi veriliyor..
Bu kategoride 278 soru listeleniyor.
Lisede 2. donem takdir 2. donem notlarına göremi yoksa genel yıl sonu ortalamasına göremi veriliyor..
ilk donem gectim ikinci donem kaldım ama yıl sonu notum geciyor hesapladıgmıa gore kalmam dimi arkadaslar ?
İlk dönem edebiyat 51 bu dönem ise edebiyat 48 ortalamam 65 geçer miyim kalır mıyım 11.sınıf öğrencisiyim
hocam bu yıl iki dönemin de illa 50 olması mı gerekiyor yoksa iki döneminde ortalaması alınıp 50 olunca geçilebiliyor mu acaba ????
Şimdi benim ortalamam 50 yi tutuyor baraj dersleride geçtim 3 tane zayıfım var sınıfta kalıyor muyum NOT: Arkadaşın teki iki dönemin ortalaması alınıyor dedi benim ilk dönem 8 zayıfım var.. doğrumudur bu iki d…
benim 5 tane zayıfım var bunların arasında dil ve anlatım bide edebiyatta var ama ortalamam 50 yi tutuyo geçebilirmiyim acaba hesapladım sorumlu geçtiniz diyo
fen dersim iki ama teşekkür almama oralamam yetiyor o 2ile teşekkür alabilirmiyim
ortalamam tuttugu surecee zayıf 6 tane olsa gecebiliyor muyum ???
9. sınıfa gidiorm anadolu lisesinde okuyorm 8 tane birim var dil anlatımda dahil.. ortalamam 50 yi geçiyor sınıfı geçermiyim ????????????????????????????????*
9. sınıfa gidiorm anadolu lisesinde okuyorm 8 tane birim var dil anlatımda dahil.. ortalamam 50 yi geçiyor sınıfı geçermiyim
9. sınıfa gidiorm anadolu lisesinde okuyorm 8 tane birim var dil anlatımda dahil.. ortalamam 50 yi geçiyor sınıfı geçermiyim
9. sınıfa gidiorm anadolu lisesinde okuyorm 8 tane birim var dil anlatımda dahil.. ortalamam 50 yi geçiyor sınıfı geçermiyim