Sorubak Menü

Hayat Bilgisi rabia.eken.39 Cevaplandı 1 cevap

sınıfı geçer miyim acaba

hocam bu yıl iki dönemin de illa 50 olması mı gerekiyor yoksa iki döneminde ortalaması alınıp 50 olunca geçilebiliyor mu acaba ????
06.06.2014 19:45

Cevaplar

Topluluk yanıtları

1 cevap
ahmetkaraman 09.06.2014 22:10
#1
2 dönemin Toplam ortalaması 100 olması lazım

Cevap Yaz

Bilgin varsa topluluğa katkı sun