Sorubak Menü

Hayat Bilgisi

Bu kategoride 278 soru listeleniyor.

Soru Sor
Hayat Bilgisi huseyin.pektas.311 05.06.2014 22:19
Cevap bekliyor

seçmeli dva

Seçmeli dva dersi barajmıdır?

Hayat Bilgisi mcrfrz1 05.06.2014 19:46
Cevap bekliyor

imam hatip lisesi

BEN İMAM HATİP DE OKUYORUM KURANI KERİM BARAJ DERS VE ONUNLA BİRLİKTE 7 ZAYIFIM VAR İLK DÖNEM ORT 61 İKİNCİ DÖNEM 49 KURAN BARAJ DERS OLDUĞU İCİN ORTALAMAYI FAZLA DÜSÜRÜRMÜ BİDE ORTALAMA HESAPLARKEN HEPSİNİ TO…

Hayat Bilgisi roncho12 05.06.2014 18:53
Cevaplandı

YARDIMCI OLUN lütfen

9. sınıfa gidiorm anadolu lisesinde okuyorm 8 tane birim var dil anlatımda dahil.. ortalamam 50 yi geçiyor sınıfı geçermiyim

Hayat Bilgisi hasan-altiner 05.06.2014 17:56
Cevaplandı

teknik ve endüstri meslek lisesindeyim

teknik ve endüstiri meslek lisesindeyim 10 sınıfta 7 tane zayıfım var ama ortalamam 55.50 kalırmıyım geçermiyim bilen biri cevaplasın hocalarımız 3 zayıftan fazlası kalır diyorlar.

Hayat Bilgisi omer.akgul.33 05.06.2014 13:57
Cevaplandı

LUTFEN BAKIN ACİL

BEnim 4 tane 1 , 1 tane 0 var ortalamam 50 ustunde geçermiyim

Hayat Bilgisi neyin.bilader 04.06.2014 22:10
Cevap bekliyor

ORTALAMA İLE GEÇERMİYİM

İLK DÖNEM ORTALAMAM 54 - 2.DÖNEM 46 7 ZAYIF VAR DİL ANLATIM 60 ORTALAMASI GEÇERMİYİM?

Hayat Bilgisi kazim.akblt 04.06.2014 22:03
Cevap bekliyor

çok acill yardım

Benim ilk dönem dersim 42 düştü ikinci donemde 65 düşünüyor geçebilirmiyim. 2) ilk dönem notum 70 şimdi ise 60 ortalamasi kac duser

Hayat Bilgisi Ceyda.Cakir57 04.06.2014 17:23
Cevaplandı

Takdir 0,40 puanla kaçıyor

7.sınfıım takdiri 0,40 puanla kaçırıyorum bu durumda davranışlara vb şeylre bakılarak bana 0,40 puanı verirler mi ?

Hayat Bilgisi mehmet.cimbom1905 04.06.2014 16:56
Cevaplandı

Teşekkür Almak

ilk dönem matematik 44 ve tek zayıftı. 2.dönem mat 55 ve Teşekkür almak için Derslerin ortalaması 71 tutuyor mat 56 mı olmalı almam için yoksa alabilir miyim ???

Hayat Bilgisi 1907.tekaskfenerbahce.1907 04.06.2014 15:13
Cevap bekliyor

Sınıfı geçme

1.ci dönem ortalamam genel ortalamam 49 2.ci dönem genel ortalamam 55 yıl sonu ortalamam 52 ama 4 tane birim var geçermiyim

Hayat Bilgisi Pro.Hacker1453 03.06.2014 18:36
Cevap bekliyor

Ders Gecme durumu

Sa lise 2 ye gidiyorum Benim Toplam 5 zayıfım var gecen seneden zayıfım yok bu zayıfların içinde dil anlatımda var ortalamam 52 olduguna göre sorumlu olarak geciyormuyum