teknik ve endüstri meslek lisesindeyim
teknik ve endüstiri meslek lisesindeyim 10 sınıfta 7 tane zayıfım var ama ortalamam 55.50 kalırmıyım geçermiyim bilen biri cevaplasın hocalarımız 3 zayıftan fazlası kalır diyorlar.
05.06.2014 17:56