Sorubak Menü

Hayat Bilgisi hasan-altiner Cevaplandı 5 cevap

teknik ve endüstri meslek lisesindeyim

teknik ve endüstiri meslek lisesindeyim 10 sınıfta 7 tane zayıfım var ama ortalamam 55.50 kalırmıyım geçermiyim bilen biri cevaplasın hocalarımız 3 zayıftan fazlası kalır diyorlar.
05.06.2014 17:56

Cevaplar

Topluluk yanıtları

5 cevap
hasan-altiner 05.06.2014 18:14
#1
cevap vercek kimse yok mu arkadaşlar :(
karakartal26 05.06.2014 18:28
#2
Hocaların dogru söylemis... Ortalaman 99 bile olsa 4 zayıfın olursa sınıfta kalırsın
hasan-altiner 05.06.2014 20:43
#3
teşşekür ederim
YORGUN 10.06.2014 09:33
#4
Merhabalar, eğerki sizin okulda ortalama ile geçme 50 ise belki 55 de olabilir orayı tam bilemem diyelimki ortlama tutuyor allatan sorumlu olduğun ders yok ama 7 zayıfın var!! baraj derside varsa içerisinde baraj dersini vermek üzere bir üst sınıfa geçmeye hak kazanırsınız eğer 7 zayıfın içinde baraj dersiniz yoksa isterseniz 10 zayıfnız olsun yinede geçersiniz. ortlama tutarsa tabi ortalam tutmayıp 3 zayıf getirebilme şansın var ama bu seni anca sorumlu geçirir sorumlu ve ilerdeki sınıflarda bu 3 sakın 6 olmasın mesela ilerdeki sınıftada 3 sorumlu daha kesin gelcek diyelim ozaman sınıf tekrarı senin sonuç:GEÇERSİN hocalarınız anlamamış konuyu ii anlatın
alperen161 10.06.2014 18:39
#5
Seni kekliyorlardır biz müdürü çağırdık anlattı ortalama kurtarıyorsa isterse 9 zayıfin olsun geçersin . 3 zayıf olayı ortalama kurtarmıyorsa olur

Cevap Yaz

Bilgin varsa topluluğa katkı sun