Ders Gecme durumu
Sa lise 2 ye gidiyorum Benim Toplam 5 zayıfım var gecen seneden zayıfım yok bu zayıfların içinde dil anlatımda var ortalamam 52 olduguna göre sorumlu olarak geciyormuyum
03.06.2014 18:36
Topluluk yanıtları