Sorubak Menü

Hayat Bilgisi Pro.Hacker1453 Cevap bekliyor 0 cevap

Ders Gecme durumu

Sa lise 2 ye gidiyorum Benim Toplam 5 zayıfım var gecen seneden zayıfım yok bu zayıfların içinde dil anlatımda var ortalamam 52 olduguna göre sorumlu olarak geciyormuyum
03.06.2014 18:36

Cevaplar

Topluluk yanıtları

0 cevap
Bu soruya henüz cevap verilmemiş. İlk cevabı sen yazabilirsin.

Cevap Yaz

Bilgin varsa topluluğa katkı sun