Sorubak Menü

Hayat Bilgisi edo88 Cevaplandı 3 cevap

ilk dönem gectim ikinci dönem kaldım gecermiyim

ilk donem gectim ikinci donem kaldım ama yıl sonu notum geciyor hesapladıgmıa gore kalmam dimi arkadaslar ?
06.06.2014 23:11

Cevaplar

Topluluk yanıtları

3 cevap
ahmetkaraman 09.06.2014 22:12
#1
1 Dönem İle 2 dönem Toplam Ortaması 100 ise geçersin sınıfı
edo88 10.06.2014 01:38
#2
tüm derslerin ortalaması 50 olursa geciyosn yani ?=
edo88 12.06.2014 00:50
#3
ortalaamam 58 3 zayf var direk gecermiym yoksa sorumlu mu ?

Cevap Yaz

Bilgin varsa topluluğa katkı sun