Sınıf geçme
Şimdi benim ortalamam 50 yi tutuyor baraj dersleride geçtim 3 tane zayıfım var sınıfta kalıyor muyum NOT: Arkadaşın teki iki dönemin ortalaması alınıyor dedi benim ilk dönem 8 zayıfım var.. doğrumudur bu iki dönemin mi ortalaması alınıyor ?
06.06.2014 16:21