Sorubak Menü

Hayat Bilgisi Feelsl7l Cevaplandı 1 cevap

Sınıf geçme

Şimdi benim ortalamam 50 yi tutuyor baraj dersleride geçtim 3 tane zayıfım var sınıfta kalıyor muyum NOT: Arkadaşın teki iki dönemin ortalaması alınıyor dedi benim ilk dönem 8 zayıfım var.. doğrumudur bu iki dönemin mi ortalaması alınıyor ?
06.06.2014 16:21

Cevaplar

Topluluk yanıtları

1 cevap
ahmetkaraman 09.06.2014 22:15
#1
Alınıyor 1 ile 2 dönem Ortalamasının toplamı 100 olması lazım

Cevap Yaz

Bilgin varsa topluluğa katkı sun