Sorubak Menü

Hayat Bilgisi kamilkarcioglu Cevaplandı 3 cevap

ortalama ile geçiyorum teşekkür alırmıyım

2.dönem ort 71, zayıfımda yok ama felsefe yıl sonu notuna 49.67 düşecek tesekkur alırmıyım?
07.06.2014 17:50

Cevaplar

Topluluk yanıtları

3 cevap
enesyigit55 08.06.2014 13:00
#1
Not ortalamanın 70 üstü olduğu taktirde zayıfın olmazsa teşekkür alabilirsin.
kamilkarcioglu 08.06.2014 14:18
#2
İkinci dönem zayıfım yok ilk dönem vardı yıl sonunada 49,67 düşecek alırmıyım
kamilkarcioglu 08.06.2014 14:19
#3
İkinci dönem zayıfım yok ilk dönem vardı yıl sonunada 49,67 düşecek alırmıyım

Cevap Yaz

Bilgin varsa topluluğa katkı sun