Hayat Bilgisi kamilkarcioglu Cevaplandı 3 cevap ortalama ile geçiyorum teşekkür alırmıyım 2.dönem ort 71, zayıfımda yok ama felsefe yıl sonu notuna 49.67 düşecek tesekkur alırmıyım? 07.06.2014 17:50
E enesyigit55 08.06.2014 13:00 #1 Not ortalamanın 70 üstü olduğu taktirde zayıfın olmazsa teşekkür alabilirsin.
K kamilkarcioglu 08.06.2014 14:18 #2 İkinci dönem zayıfım yok ilk dönem vardı yıl sonunada 49,67 düşecek alırmıyım
K kamilkarcioglu 08.06.2014 14:19 #3 İkinci dönem zayıfım yok ilk dönem vardı yıl sonunada 49,67 düşecek alırmıyım