Sorubak Menü

Hayat Bilgisi by.pislik Cevaplandı 2 cevap

8 zayıfım var ortalamam tutunca

8 zayifim var 2 donem ortalama 50 gecermiyim
07.06.2014 03:21

Cevaplar

Topluluk yanıtları

2 cevap
domuz 07.06.2014 12:46
#1
hayır kalırsın o zayıfları 6 ya indirmen lazım git ögretmenlerin le konuş
YORGUN 10.06.2014 09:27
#2
Merhabalar, Lütfen bilmeden bu sitede gereksizce yorumlar atmayın ortalamanız 50 üstünde ise ve alttan yani kaça gidiyorsun mesela 11. sınıfa gidiorsun 9. sınıf 10. sınıf ta 5 sorumlu dersin var bu yılda ortalama tuttuğu halde bi baraj derslerinden birini getirirseniz eğer sınıf tekrarı ama baraj değilde başka bir normal dersten zayıf gelirse ortalama tuttuğu için geçersiniz ortalam 50 altında olup allatanda dersi yoksa 3 zayıf getirebilir eğer varsa sınıf tekrarı bu sayı 6 olununca kalırsınız. yani Ortalama 50 üstü olunca baraj dersi sorumlu geçiyorsunz

Cevap Yaz

Bilgin varsa topluluğa katkı sun