hayır kalırsın o zayıfları 6 ya indirmen lazım git ögretmenlerin le konuş
Y
YORGUN 10.06.2014 09:27
#2
Merhabalar, Lütfen bilmeden bu sitede gereksizce yorumlar atmayın ortalamanız 50 üstünde ise ve alttan yani kaça gidiyorsun mesela 11. sınıfa gidiorsun 9. sınıf 10. sınıf ta 5 sorumlu dersin var bu yılda ortalama tuttuğu halde bi baraj derslerinden birini getirirseniz eğer sınıf tekrarı ama baraj değilde başka bir normal dersten zayıf gelirse ortalama tuttuğu için geçersiniz ortalam 50 altında olup allatanda dersi yoksa 3 zayıf getirebilir eğer varsa sınıf tekrarı bu sayı 6 olununca kalırsınız. yani Ortalama 50 üstü olunca baraj dersi sorumlu geçiyorsunz
Cevap Yaz
Bilgin varsa topluluğa katkı sun
Cevap yazmak için giriş yapmalısınız.
Üye girişi yaptıktan sonra cevabınızı paylaşabilirsiniz.