Sorubak Menü

Hayat Bilgisi oznur.oguz.9 Cevaplandı 1 cevap

dil anlatım

ya arkadaşlar dil anlatım dersi ortalamam 40 ama yıl sonu ortalamam 57 sınıfta kalır mıyım acaba lütfen acil cevaplayın :(
11.06.2014 12:59

Cevaplar

Topluluk yanıtları

1 cevap
karakartal26 12.06.2014 00:46
#1
Dil ve Anlatım dersi baraj ders ise sorumlu olarak sınıfı geciyorsun... İçin rahat olsun...

Cevap Yaz

Bilgin varsa topluluğa katkı sun