Sorubak Menü

Hayat Bilgisi semih5454 Cevap bekliyor 0 cevap

YARDIM edin lÜTFEN!!!!!

9.sınıf öğrencisiyim biyoloji ve kimye zayıf bütün derslerin yıl sonu ortalaması 68,67 ama biyolojinin ortalaması iki dönemin sonunda 49,80 kimya nın ortalaması 51 sizce yazın sınava girecekmiym???
10.06.2014 14:00

Cevaplar

Topluluk yanıtları

0 cevap
Bu soruya henüz cevap verilmemiş. İlk cevabı sen yazabilirsin.

Cevap Yaz

Bilgin varsa topluluğa katkı sun