YARDIM edin lÜTFEN!!!!!
9.sınıf öğrencisiyim biyoloji ve kimye zayıf bütün derslerin yıl sonu ortalaması 68,67 ama biyolojinin ortalaması iki dönemin sonunda 49,80 kimya nın ortalaması 51 sizce yazın sınava girecekmiym???
10.06.2014 14:00