Sorubak Menü

Hayat Bilgisi efirr3445 Cevaplandı 10 cevap

devamsızlık yardım edin e-rehber ?

bugünde işlenmiş 8 gün olmuş yarında cumada işlenirse kalıyomuyum ?
12.06.2014 00:11

Cevaplar

Topluluk yanıtları

10 cevap
Üye 12.06.2014 00:13
#1
10 gün değil 10 günü aşan diyor yönetmelik. 10,5 olursa kalırsın. Devamsızlık süresi özürsüz 10 günü, toplamda 45 günü aşan öğrenciler, ders puanları ne olursa olsun başarısız sayılır.
efirr3445 12.06.2014 00:16
#2
teşkkürler bide 2gün üst üste gelmeyince sorun oluyomuş doğrumu
efirr3445 12.06.2014 00:17
#3
teşkkürler bide 2gün üst üste gelmeyince sorun oluyomuş doğrumu
Üye 12.06.2014 00:17
#4
Özürsüz olarak art arda iki gün ve daha fazla devamsızlık yapan veya okula geldiği halde derse girmeyen öğrenciler hakkında disiplin işlemi uygulanır.
efirr3445 12.06.2014 00:19
#5
oha ya peki bu müdüremii bağlı yoksa kesin yapıyolarmı
efirr3445 12.06.2014 00:30
#6
lütfen cevap verr
Üye 12.06.2014 00:32
#7
ben yönetmelikte yazanı söyledim. geçmiş uygulamalara bak. özürsüz 2 veya daha fazla gelmeyen arkadaşlarına veya öğrencilere böyle bir disiplin uygulması yaptılarsa sanada yaparlar. ama yönetmelikte var. uygulasalar neden uyguladınız diyemezsin.
efirr3445 12.06.2014 00:33
#8
son hafta ya bişiy yapmazlar belkii
efirr3445 12.06.2014 00:42
#9
lütfen cevap ver ya :/
Üye 12.06.2014 00:44
#10
efirr3445 senin müdürünü sen daha iyi tanıyorsun. ha ben olsam son 2 günde yapmazdım. ama yapmaz desem seni yanıltabilirm.

Cevap Yaz

Bilgin varsa topluluğa katkı sun