Sorubak Menü

Hayat Bilgisi memet.tekdemir.127 Cevaplandı 2 cevap

Sınıfı Geçme

Arkadaşlar ... ben düz lise okuyorum suan lise 2 deyim ... bizim seçmeli dersler war mesela coğrafya seçmeliside war .. .! benım sadece ing zayıf ve seçmelisi ... toplam 2 zayıfım .. war .... arkdaşlar Tarihim ilk dönem 40 ikinci dönem 50 .. 100 delik sisteme göre 100 tamamlamıyor .. o ders zayıf sayılıyor mu ?... ortalamam 53 .
11.06.2014 22:06

Cevaplar

Topluluk yanıtları

2 cevap
Üye 11.06.2014 22:38
#1
evet o ders zayıf sayılı ancak yıl sonu başarı puanın 53 ise 2 zayıfıda direk geçersin.
memet.tekdemir.127 12.06.2014 14:13
#2
Hocam Yıl Sonu Başarı Puanım 56 Bide ağırlı puanı 2.68 E-karnede ... Hoca Dediğim gibi direk mi geçecem kalma ihtimalim yok deil mi ? http:// Hocam karnem . geçme durmum nedir ?

Cevap Yaz

Bilgin varsa topluluğa katkı sun