Sınıfı Geçme
Arkadaşlar ... ben düz lise okuyorum suan lise 2 deyim ... bizim seçmeli dersler war mesela coğrafya seçmeliside war .. .! benım sadece ing zayıf ve seçmelisi ... toplam 2 zayıfım .. war .... arkdaşlar Tarihim ilk dönem 40 ikinci dönem 50 .. 100 delik sisteme göre 100 tamamlamıyor .. o ders zayıf sayılıyor mu ?... ortalamam 53 .
11.06.2014 22:06