Sorubak Menü

Hayat Bilgisi ozlem123 Cevaplandı 4 cevap

e-rehber yardımcı olurmusun???

e-karne herkezde çıkmış gördüğüm kadarıyla bizde yok vede hayla devamsızlık işleniyo ben anlamadım ?
11.06.2014 23:54

Cevaplar

Topluluk yanıtları

4 cevap
Üye 11.06.2014 23:56
#1
sizde not girişleri tamamlanmamış olabilir veya yanlış yerden bakıyorsunuzdur.
ozlem123 11.06.2014 23:58
#2
e-karne ye tıklıyorum çıkmıyo
Üye 12.06.2014 00:00
#3
hangi tarayıcıdan bakıyorsun.
ozlem123 12.06.2014 00:02
#4
chromeden ama kırmızı yazıyla okul tarafından not girişi kapatılmadığından gösterilmiyor yazıyo herkezde neden çıkıyo bizde çıkmadı

Cevap Yaz

Bilgin varsa topluluğa katkı sun