Sorumluluk Sınava E-Rehber Baksana
Beyler Dil Ve Anlatımda Sorumluluga Kaldım Acaba Sınavı ne zaman olcak ?
Bu kategoride 278 soru listeleniyor.
Beyler Dil Ve Anlatımda Sorumluluga Kaldım Acaba Sınavı ne zaman olcak ?
8 zayıfım var aralarında dil ve anlatım zayıf değil ortalama 53 ama yıl sonu notu 2,48 geçermiyim
2.donem teşekkur almamı 1. donem etkilermi
Beyler Genel Lisedeyim 4 tane zayıf var dil ve anlatım dersi dahil ortalamam 55 sınıfı geçermiyim acil destek Karnem; http://i.hizliresim.com/6RWmPP.png
10 sinifim 3. Zayifim gecermiyim ortalamam 55
arkadaşlar teşekkür alınca karneler verilmeden önce e okula giriliyomu onur belggesi girmiş hoca fakat teşekkürü girmemiş
http://i.hizliresim.com/A2rdAv.png bu karnem kesin bilgi si olan cevaplayabilirmi?
http://i.hizliresim.com/LP55jz.png karnem burda
file:///C:/Users/gulcin/Desktop/Ads%C4%B1z.png bu karnem teşkkür alırmıyım kesin bilgi ??
Benim 7 tane birim var ama ortalamam 54 geçermiyim acaba bana yardım edın lütfenn ??
benim yıl sonu başarı PUANIM 70.90 yıl sonu başarı NOTUM 3.79 teşekkür alabiliyor muyum ?
http://i.hizliresim.com/GnMWp2.png sınıf geçebiliyormuyum ?