8 zayıfım var aralarında dil ve anlatım zayıf değil ortalama 53 ama yıl sonu notu 2,48 geçermiyim
13.06.2014 00:44
Cevaplar
Topluluk yanıtları
4 cevap
K
kevser22 13.06.2014 12:03
#1
bir yılda en fazla 6 dersten başarısız olan öğrenciler sınıf tekrarı yapıyor diye biliyorum
Ü
Üye 13.06.2014 12:04
#2
doğrusu: direk geçersin.
K
kevser22 13.06.2014 12:14
#3
Lisede: Milli Eğitim Bakanlığı Orta Öğretim Kurumları Sınıf Geçme ve Sınav Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmeliğe göre: Yeni lise yönetmeliğinde ders geçme ve sınıfta kalma sistemi de değiştiriliyor. Buna göre tüm derslerden başarılı olarak sınıfı geçemeyen öğrenciler en fazla 4 ders ile sorumlu olarak sınıf geçecek. Bu öğrenciler ilgili dersleri bir sonraki yıl verecekler. Bir yılda toplam 6 dersten başarısız olan öğrenciler ise sınıf tekrarı yapacak.
Ü
Üye 13.06.2014 12:18
#4
senin yazdığın haberalıntıdır. Biz yönetmeliğe göre değerlendiriyoruz.
Cevap Yaz
Bilgin varsa topluluğa katkı sun
Cevap yazmak için giriş yapmalısınız.
Üye girişi yaptıktan sonra cevabınızı paylaşabilirsiniz.