sınıf geçme
10.sınıfta 4 tane zayıfım var bunların arasdında dil ve anlatım var ama ortalamam 55 geçebilirmiyim sınıfı ?
Bu kategoride 278 soru listeleniyor.
10.sınıfta 4 tane zayıfım var bunların arasdında dil ve anlatım var ama ortalamam 55 geçebilirmiyim sınıfı ?
Tüm dersler ortalaması 70 matematik 2 dönemin ortalaması 72 geçebilirmiyim sınıfı
Ortalamam 50 ama tarih ve edebiyat zayif sorumlu olarak kalırmıyım
Tercihler yüzdelik dilimlemi teog puanıyla mı?,Diplomaylamı yapılacak ?
ben 10 sınıf öğrencisiyim dil ve anlatım dersi birici dönem 50 idi ikinci dönem 30 diğeer derslerimin ortalamasi 60 sınıf tekrarı olurmu
merhaba arkdaşlar sizlerden bi konuda yardım istiyorum benim birinci dönem ortalma 65,07 bu dönem 35 oldu diyelim ortalmamamız gçermiyiz 1. dönem hiç zayıfım yoktu 2. dönem6 tane var sizce geçermiyimm yardımla…
merhaba.. ilk dönem dil anlatımım 60 ikinci dönem 40 sınıfı geçiyormuyum? bide sorumluluk sınavları kalktı diyorlar
hocam mesela ben 12. Sinifim 9. Sinifta bir dersim 55 bu dersi sorumluluk ortalama yukseltme vb sinavlarla veya herhangi bir yolla degistirebilme imkanim var mi?
sorumluluk sınavı kalktım ı?
hocam benim ilk dönem 8 tane birim vardı. ikinci dönemde 5 tane zayıfım plsa. ama 50 ortalamayı tuttursam sınıfı geçer miyim..
ben 9. sınıf öğrencisiyim.bütün derslerden geçtim fakat dilve anlatımdan kaldım .. Sınıfı geçermiyim yoksa sınıfta mı kalırım.
e-okulda devamsızlıktan sayılmayan günler var, bunlar herhangi bir şeye katılıyor mu ?