ben 9. sınıf öğrencisiyim.bütün derslerden geçtim fakat dilve anlatımdan kaldım .. Sınıfı geçermiyim yoksa sınıfta mı kalırım.
12.04.2014 21:14
Cevaplar
Topluluk yanıtları
6 cevap
H
heartless 17.04.2014 14:11
#1
Kalırsın.
B
bayanmavis 18.04.2014 22:00
#2
Hayır, dil anlatimdan sorunlu olarak gecersin önemli olan ortalama merak etme 3 tane zayifa kadar normal, 6'ya kadar da sorunlu olarak geçersin senin kalman imkansız hiç sorun etme bunu
H
heartless 27.04.2014 11:02
#3
Ancak sorumlu geçersin.
Y
yunusemre 12.05.2014 18:18
#4
kalırsın
T
takma 19.05.2014 17:05
#5
Karnende sorumlu olarak sınıf geçtiniz yazıcak hiç sıkıntıya girmeyin .
S
Serkan 20.05.2014 21:35
#6
Sorumlu geçersiniz.
Cevap Yaz
Bilgin varsa topluluğa katkı sun
Cevap yazmak için giriş yapmalısınız.
Üye girişi yaptıktan sonra cevabınızı paylaşabilirsiniz.