Sorubak Menü

Hayat Bilgisi ensar.soyalp.39 Cevaplandı 2 cevap

dil ve anlatım dersi

ben 10 sınıf öğrencisiyim dil ve anlatım dersi birici dönem 50 idi ikinci dönem 30 diğeer derslerimin ortalamasi 60 sınıf tekrarı olurmu
10.05.2014 20:02

Cevaplar

Topluluk yanıtları

2 cevap
Üye 10.05.2014 21:09
#1
dil anlatımı sorumlu geçersin
yunusemre 12.05.2014 18:18
#2
dil ve anlatım dersin 50 nin altında olduğu için kalırsın

Cevap Yaz

Bilgin varsa topluluğa katkı sun