sınfı geçermiyim
merhaba arkdaşlar sizlerden bi konuda yardım istiyorum benim birinci dönem ortalma 65,07 bu dönem 35 oldu diyelim ortalmamamız gçermiyiz 1. dönem hiç zayıfım yoktu 2. dönem6 tane var sizce geçermiyimm yardımlarınızı bekliyorum çoğunu düzeltirim o 6zayıftan önceki dönmde öyleydi ama bu dönem kaçalsam geçerim
01.05.2014 19:34