Sorubak Menü

Hayat Bilgisi okurkart Cevaplandı 5 cevap

sınfı geçermiyim

merhaba arkdaşlar sizlerden bi konuda yardım istiyorum benim birinci dönem ortalma 65,07 bu dönem 35 oldu diyelim ortalmamamız gçermiyiz 1. dönem hiç zayıfım yoktu 2. dönem6 tane var sizce geçermiyimm yardımlarınızı bekliyorum çoğunu düzeltirim o 6zayıftan önceki dönmde öyleydi ama bu dönem kaçalsam geçerim
01.05.2014 19:34

Cevaplar

Topluluk yanıtları

5 cevap
Üye 01.05.2014 20:20
#1
Baraj ders sorunun yoksa doğrudan geçersin.
okurkart 01.05.2014 21:11
#2
Yok hocam barj dersde sorun yok eminsn demi bana bi hocsa birinci donem kac olrsa olsun 50 gecmen lazim dedi
messimessipuyol 01.05.2014 23:55
#3
Hocam 2.donem karne ortalamamiz 50 yi gecmek zorundami acaba
messimessipuyol 10.05.2014 02:07
#4
hocam buna acil cevap nolur 3.yorumuma
yunusemre 12.05.2014 18:19
#5
evet ortalama ile geçersin

Cevap Yaz

Bilgin varsa topluluğa katkı sun