Okul Hakkında
Mevlana Anadolu Lisesi Ankara ili Mamak İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'ne bağlı devlet okuludur.
Mevlana Anadolu Lisesi 2026-2027 eğitim öğretim yılı için 2026 LGS başvuru kılavuzunda bir değişiklik olmazsa sınavsız olarak öğrenci alacak.
Mevlana Anadolu Lisesi Ankara ili Mamak İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'ne bağlı devlet okuludur.
Mevlana Anadolu Lisesi 2026-2027 eğitim öğretim yılı için 2026 LGS başvuru kılavuzunda bir değişiklik olmazsa sınavsız olarak öğrenci alacak.
| Son Yılların OBP Puanları | |||
|---|---|---|---|
| 2025 79.6226 | 2024 62.4466 | 2023 58.6595 | - |
| Ortalama: 66.9096 | |||
Mevlana Anadolu Lisesi'ne nakil almayı planlıyorsanız Mevlana Anadolu Lisesi 9, 10, 11 ve 12. sınıf boş kontenjan bilgisine buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.
Nakil ve geçiş başvurusu, dönem bitiminin öncesindeki üç hafta ile e-Okul sisteminde dönem ve sınıf atlatma süresi hariç olmak üzere, yılsonu sınıf atlatma işlemleri tamamlandıktan sonraki ilk iş gününden ekim ayının sonuna kadar ve ikinci dönemin başlangıcından şubat ayının sonuna kadar haftalık, diğer zamanlarda ise aylık yapılır.
Nakil ve geçişler, haftalık yapıldığında her haftanın, aylık yapıldığında ise her ayın ilk iş gününden başlayarak son iş gününden önce veli tarafından çalışma saatleri içerisinde öğrencinin öğrenim gördüğü okul müdürlüğüne dilekçe ile veya e-Devlet üzerinden yapılır.
Mevlana Anadolu Lisesi okulunun adres, telefon ve web bilgileri.
78.5 obp ile gelebilirmiyim
78 obp ile gelebilirmiyim Acil cevap teşekkürler
Kalitesiz saçma gereksiz bir okul geldiğime çok pişmanım kendilerine sorsan onlardan iyisi yok hocalar çok kötü (birkaç kişi dışında) herkesi bırakmak için uğraşıyorlar okulun yarısından çoğu kalmış bir puanı bile fazla görüyorlar asla tavsiye etmem bu okulu
Yunus emre taşındımı
Beden dersi acayip saçma okul formasıyla gelmemiz bari siyah zorunluluğu yapın diğer tüm okullar pantolona izin veriyoken bu okul acayip kiziyo bide okulun nerdeyse yarısı kalmış acayip kötü bı okul
2010lular yüzünden doğru düzgün ders işleyemiyoruz yandaki Yunus emre meslek yüzünden okul baya etkileniyo ama 1 seneye gidiceklermiş nakiller açılsın gidicem okukun kontejyaninıda 2010lular dolduruyo zaten
Okuldaki kalan öğrenciler 9 sınıflardan fazla ve 2010lular Baya öğrencilere bulaşıyo nakiller açılsın gidicem
Okulda öğretmenler güzel
Öğrenciler kötü ve geçen yıllardan kalanlar çok
Okulu meslek ve Anadolu diye ayırmışlar şu an bu durumda kötü ama mesleğin 2 aya gideceğini duydum
Bu okul bu sene ne yükselmiş be geçen sene 62 idi bu sene 79 ile almış bu okul kurtuluş anadoluyu ege anadoluyu falan çok rahat geçer 2-3 seneye ortamida güzel hem
Yorum Yaz
Yorumunuz editör kontrolünden sonra yayınlanır.
Yorum kuralları
* Onaylanmış olsa dahi, suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk yorumu gönderen ziyaretçiye aittir. Burada yer alan yorumlar sorubak.com sitesinin görüşlerini yansıtmamaktadır.