BEN SINIFTA KALIRMIYIM ?
BENim ortalamam yıl sonu 47 geldi 5 zayıfım war 2. donem 1. donem 8 tane sınıfta kaldımmı yoksa o sınavların tekrar vermem gerekiyormu ? lütfen yardımcı olun TEŞEKKÜRLER .
16.06.2014 11:56
Topluluk yanıtları