Sorubak Menü

Hayat Bilgisi IlllllIIlllllIIIIIllI Cevap bekliyor 0 cevap

BEN SINIFTA KALIRMIYIM ?

BENim ortalamam yıl sonu 47 geldi 5 zayıfım war 2. donem 1. donem 8 tane sınıfta kaldımmı yoksa o sınavların tekrar vermem gerekiyormu ? lütfen yardımcı olun TEŞEKKÜRLER .
16.06.2014 11:56

Cevaplar

Topluluk yanıtları

0 cevap
Bu soruya henüz cevap verilmemiş. İlk cevabı sen yazabilirsin.

Cevap Yaz

Bilgin varsa topluluğa katkı sun