Sorubak Menü

Hayat Bilgisi mer.kil.5 Cevap bekliyor 0 cevap

bu lise öğretim döneminde sorumluluğa giriliomu

bn 10. sınıfım ortalamam tuttu fakat bölüm derimdeki braj dersimden kalıyrum ...dil anlatımı verdim fakat geçen dönem bilişim dersimin ortalaması düşük die kalıyorum ....ortalamam tutuyo ..peki bn baraj dersinden sorumluluğamı kalıcam yoksa direkt mi kalıyorum
02.06.2014 21:10

Cevaplar

Topluluk yanıtları

0 cevap
Bu soruya henüz cevap verilmemiş. İlk cevabı sen yazabilirsin.

Cevap Yaz

Bilgin varsa topluluğa katkı sun