bu lise öğretim döneminde sorumluluğa giriliomu
bn 10. sınıfım ortalamam tuttu fakat bölüm derimdeki braj dersimden kalıyrum ...dil anlatımı verdim fakat geçen dönem bilişim dersimin ortalaması düşük die kalıyorum ....ortalamam tutuyo ..peki bn baraj dersinden sorumluluğamı kalıcam yoksa direkt mi kalıyorum
02.06.2014 21:10