Sorubak Menü

Hayat Bilgisi gorkem.ekin.54 Cevaplandı 3 cevap

cevaplayın lütfen soruyu

Ortalamam 52 4 zayıf var geçermiyim 1. dönem ortalamam 54 tü herkes 3 zayıftan fazla olduğunda kalırsınız diyor çok kararsız kaldım lütfen cevaplayın
30.05.2014 17:38

Cevaplar

Topluluk yanıtları

3 cevap
onurkose22 30.05.2014 17:43
#1
hayır baraj dersler zayıf ise sorumlu, değil ise doğrudan ortalama ile geçersin.Eminmisin deme sonuna kadar eminim ve bilgiler kesin ;)
gorkem.ekin.54 30.05.2014 17:50
#2
ama geçiyosun dimi kalmak istemiyorum kalamam eğer kalırsam ailemin suratına bakıcak yüzüm kalmaz geçiliyo kesin yani 52 ortalama 4 zayıfla
gorkem.ekin.54 30.05.2014 18:17
#3
Cevap verirseniz ?

Cevap Yaz

Bilgin varsa topluluğa katkı sun