Sorubak Menü

Hayat Bilgisi orcun1223 Cevap bekliyor 0 cevap

Lise 1 Dil Anlatim Gecme

Merhaba.Ben lise 1.sinif ogrencisiyim.1.donem dil anlatim ortalamam 51.75di 2.donem 50nin altina dustu.Butun derslerin ortalamasi ise +55 dil anlatimdan sorumlumu gecmis oluyorum yoksa siniftami kalmis oluyorum. Yardimci olanlara simdiden tesekkur ederim.
30.05.2014 01:47

Cevaplar

Topluluk yanıtları

0 cevap
Bu soruya henüz cevap verilmemiş. İlk cevabı sen yazabilirsin.

Cevap Yaz

Bilgin varsa topluluğa katkı sun