Lise2 dilveanlatımdan geçme
Merhabalar. Ben lise 2 öğrencisiyim. 1. dünem toplam ortalama 60 bu dönem 56 ama dil ve anlatım ve seçmeli dil anlatım zayıf. Bunları sorumlu olarakmı geçiyorum ben 2sinide? (Okuldaki hoca sorumlu geçme kalktı dedi?)
30.05.2014 00:02