Sorubak Menü

Hayat Bilgisi ceyhunyamac.akyuz.7 Cevap bekliyor 0 cevap

Lise2 dilveanlatımdan geçme

Merhabalar. Ben lise 2 öğrencisiyim. 1. dünem toplam ortalama 60 bu dönem 56 ama dil ve anlatım ve seçmeli dil anlatım zayıf. Bunları sorumlu olarakmı geçiyorum ben 2sinide? (Okuldaki hoca sorumlu geçme kalktı dedi?)
30.05.2014 00:02

Cevaplar

Topluluk yanıtları

0 cevap
Bu soruya henüz cevap verilmemiş. İlk cevabı sen yazabilirsin.

Cevap Yaz

Bilgin varsa topluluğa katkı sun