Kpss her sene yapılan bir sınavdır, ancak ortaöğretim mezunları ve önlisans mezunları için iki yılda bir yapılır. Ortaöğretim mezunları ve önlisans mezunları çift yıllarda yapılan kpss'ye girerler. 2012-2014-2016 gibi. Lisans mezunları ise her yıl kpss'ye girebilirler. Tek yıllardaki sınavlarda aldıkları puanlarla kpss-a kadrolarına, çift yıllarda girdikleri sınavlarda aldıkları puanlarla kpss-b kadrolara atanırlar. Öğretmenlik mezunları da her yıl kpss'ye girerler.
Cevap Yaz
Bilgin varsa topluluğa katkı sun
Cevap yazmak için giriş yapmalısınız.
Üye girişi yaptıktan sonra cevabınızı paylaşabilirsiniz.