Sorubak Menü

Türkçe Demon Cevaplandı 3 cevap

Neden de da ayrı yazılır?

Neden de da ayrı yazılır?
08.04.2023 20:09

Cevaplar

Topluluk yanıtları

3 cevap
mmeral 09.04.2023 13:16
#1
sen sor diye
ogrenci_01 09.04.2023 16:58
#2
Anlam karışıklıklarını önlemek için.
Didierdrogba1905gs 11.04.2023 18:22
#3
Hem anlam karışıklığını düzeltmek için hemde mesela oda evde salonda Bunun gibileri bitişik bunlar ise ayrı yazılmalıdır Mesela Serkan da Alperen de Eda da Alperen de sağolun bi beğeninizi alırım kankslar by by

Cevap Yaz

Bilgin varsa topluluğa katkı sun