Aşağıdaki hangi "ki" ayrı yazılmalı?(Yazılıda çık- tı.) A) Yarınki sınava çok çalışmalısın B) Bana öyle bir baktıki gitmekten vazgeçtim
Aşağıdaki hangi "ki" ayrı yazılmalı?(Yazılıda çık- tı.) A) Yarınki sınava çok çalışmalısın B) Bana öyle bir baktıki gitmekten vazgeçtim
06.01.2023 14:57