Sorubak Menü

Türkçe Manessa Cevaplandı 1 cevap

Aşağıdaki hangi "ki" ayrı yazılmalı?(Yazılıda çık- tı.) A) Yarınki sınava çok çalışmalısın B) Bana öyle bir baktıki gitmekten vazgeçtim

Aşağıdaki hangi "ki" ayrı yazılmalı?(Yazılıda çık- tı.) A) Yarınki sınava çok çalışmalısın B) Bana öyle bir baktıki gitmekten vazgeçtim
06.01.2023 14:57

Cevaplar

Topluluk yanıtları

1 cevap
talyabesir 08.01.2023 17:55
#1
B'dir. Bana öyle bir baktı ki gitmekten vazgeçtim. "ki" cümleden çıkınca cümlenin anlamı bozulmaz. Ama A şıkkında "ki" ayrı yazılırsa "ki" cüleden çıkında anlamı bozulur.

Cevap Yaz

Bilgin varsa topluluğa katkı sun