fen bılgısı atama
Merhaba hocam o fen bılgısı sorusunu yazan kısıyım pekı fen bılgısı ogretmenlıgını onerrmısınz ataması çok yüksek atanamazsn dyolar baktm 76 yla falan yaxyz gtmemı tavsiye edermısısnz?
24.07.2016 20:53