Sorubak Menü

Türkçe nevzat-yildirim Cevaplandı 2 cevap

fen bılgısı atama

Merhaba hocam o fen bılgısı sorusunu yazan kısıyım pekı fen bılgısı ogretmenlıgını onerrmısınz ataması çok yüksek atanamazsn dyolar baktm 76 yla falan yaxyz gtmemı tavsiye edermısısnz?
24.07.2016 20:53

Cevaplar

Topluluk yanıtları

2 cevap
Üye 25.07.2016 19:01
#1
Seni tanimadan herhangi bir bolume yonlendirmek yanlis. Buna sen karar ver. Ogretmenliklerde is kpss de bitiyo yani. 4 yili iyi degerlendir.
nevzat-yildirim 25.07.2016 19:24
#2
Yanı KPSS ataması nasıl kacla atyo atanma nasıl olur 4 yıl Icnde

Cevap Yaz

Bilgin varsa topluluğa katkı sun