Sorubak Menü

Türkçe ali-yesil Cevap bekliyor 0 cevap

muhasebe öğretmenliği

işletme meznuyum formasyon alıcam muhasebe öğretmenliğinden ..2. öncelikli oluyomuşuz...ben kpsden 100 alsam gazili 50 alsa gazililer mi atanıyo bunu merak ediyorum ...2.öncelikli olduğumu biliyorum atamadaki işleyiş nasıl yüksek puanla öne geçebiliyo muyum
08.06.2016 18:41

Cevaplar

Topluluk yanıtları

0 cevap
Bu soruya henüz cevap verilmemiş. İlk cevabı sen yazabilirsin.

Cevap Yaz

Bilgin varsa topluluğa katkı sun