LUTFEN CEVAP LOJİSTİKK
merhabalar ben ulastırma ve lojistik yönetimi lisans öğrencisiyim.. kpss den kaç almam lazım atama hakkında dusunceleriniz ? ve soylemek istediklerınız tavsiyeleriniz.. tesekkurler
13.05.2016 14:05