Sorubak Menü

Türkçe mrtcn1442 Cevap bekliyor 0 cevap

LUTFEN CEVAP LOJİSTİKK

merhabalar ben ulastırma ve lojistik yönetimi lisans öğrencisiyim.. kpss den kaç almam lazım atama hakkında dusunceleriniz ? ve soylemek istediklerınız tavsiyeleriniz.. tesekkurler
13.05.2016 14:05

Cevaplar

Topluluk yanıtları

0 cevap
Bu soruya henüz cevap verilmemiş. İlk cevabı sen yazabilirsin.

Cevap Yaz

Bilgin varsa topluluğa katkı sun