en erken ne zaman formasyon alabilirim
İyi günler ben şuan bilgisayar mühendisliği son sınıf öğrencisiyim.Bizim öğretmen olmamız için formasyon gerekiyormuş formasyon programları hangi dönemlerde açılıyor.En erken öğretmen atamasına formasyon alabilirmiyim,yetişirmi
04.04.2016 23:18