Sorubak Menü

Türkçe yakupkusyakup Cevap bekliyor 0 cevap

en erken ne zaman formasyon alabilirim

İyi günler ben şuan bilgisayar mühendisliği son sınıf öğrencisiyim.Bizim öğretmen olmamız için formasyon gerekiyormuş formasyon programları hangi dönemlerde açılıyor.En erken öğretmen atamasına formasyon alabilirmiyim,yetişirmi
04.04.2016 23:18

Cevaplar

Topluluk yanıtları

0 cevap
Bu soruya henüz cevap verilmemiş. İlk cevabı sen yazabilirsin.

Cevap Yaz

Bilgin varsa topluluğa katkı sun