Mrb , ben önlisans kimya mezunuyum bu sene kpss sınavına girmek istiyorum. Hangi branş lara atamam olur
10.02.2016 19:22
Cevaplar
Topluluk yanıtları
1 cevap
Ü
Üye 10.02.2016 19:32
#1
2 yıllık kimya mezunları aldıkları puanlara göre açılan kontejanlar çerçevesinde tekniker, memur vb kadroılara atanabiliyorlar. 2015/2 kpss tercih robotunda bölümünüzü seçip açılan kontejanlanları ve taban puanları inceleyin. http://kpss.memurlar.net/tercihrobotu/2015/2/
Cevap Yaz
Bilgin varsa topluluğa katkı sun
Cevap yazmak için giriş yapmalısınız.
Üye girişi yaptıktan sonra cevabınızı paylaşabilirsiniz.