Sorubak Menü

Türkçe mehmet-said-aslan Cevap bekliyor 0 cevap

diyetisyenlik kpss yili

Hocam diyetisyenlik 3. Sınıf öğrencisiyim ygs puanı ile yerleştim. atamam için kpss bu sene mi yoksa seneye mi olacak?
11.10.2015 15:27

Cevaplar

Topluluk yanıtları

0 cevap
Bu soruya henüz cevap verilmemiş. İlk cevabı sen yazabilirsin.

Cevap Yaz

Bilgin varsa topluluğa katkı sun