Kpss´ye Nasıl Çalışmalıyım?
Sağlık Meslek Lisesi Acil Tıp Teknisyeni öğrencisiyim.2016 Haziranda mezun olucam. Bölümüm 2015 ilk atamaları 83 ile kapattı. Nasıl çalışmalıyım? 2016 Kpss ile atanabilir miyim?
17.08.2015 20:06