kpss trcihimi nasıl yapmalıyım?
hocam iyi günler, ben meslek lisesi elektrik elektronik mezuıuyum. aynı zamanda lisans kamu yönetimi 2. sınıftayım. size sorum şu, 2016 temmuzunda kpssye gircem. bilindik üzere kamu yönetimi atamalarda yüksek puanlarla kapatıyo. sınava ortaöğretimden girip elektrk bölümünden mi tercih yapmam doğru olur. kamudan girip yapmam mı. elektrik bölümü düşük kapatıyo kamuya göre. sizce nasıl yapmalıyım. çok kararsız kaldım.. şimdiden teşekkürler..
20.03.2015 10:07