Sorubak Menü

Türkçe zeynep6868 Cevaplandı 1 cevap

kpss trcihimi nasıl yapmalıyım?

hocam iyi günler, ben meslek lisesi elektrik elektronik mezuıuyum. aynı zamanda lisans kamu yönetimi 2. sınıftayım. size sorum şu, 2016 temmuzunda kpssye gircem. bilindik üzere kamu yönetimi atamalarda yüksek puanlarla kapatıyo. sınava ortaöğretimden girip elektrk bölümünden mi tercih yapmam doğru olur. kamudan girip yapmam mı. elektrik bölümü düşük kapatıyo kamuya göre. sizce nasıl yapmalıyım. çok kararsız kaldım.. şimdiden teşekkürler..
20.03.2015 10:07

Cevaplar

Topluluk yanıtları

1 cevap
Üye 05.04.2015 18:05
#1
Lisans kamu yönetimi atama puanları ile ortaöğretim elektrik-elektronik alanları arasında dağlar kadar fark yok. Zaten sınava kpss lisans olarak girmek zorundasınız ama sınava girerke ortaöğretim mezuniyet alanınızı da belirtmelisiz sonra atamalarda buna göre yol izlersiniz. Ama bence kamu yönetimi kadro açısından daha zengin gibi... 90 puanı hedeflerseniz çokta rahat edersiniz.

Cevap Yaz

Bilgin varsa topluluğa katkı sun