Önlisans Bilgisayar Programcılığı
Önlisans bilgisayar programlama bölümü mezunuyum. Kpssden 78.8 puan aldim. Atanma şansım var mı yoksa tekrar çalışmalara mı baslamaliyim? Cevabınız icin şimdiden teşekkür ederim.
05.03.2015 16:44