2015 PYBS Puanı Hesaplama (Online)- Sorubak.Com
Sorubak.Com
 

SPONSORLU BAĞLANTILAR

PYBS Puan Hesaplama

Sorubak PYBS Puan Hesaplama Programımıza Hoş Geldiniz.

Nasıl Kullanılmalıdır?

Hesaplama işlemlerinde 2014 veileri kullanılmıştır. Ancak 2015 PYBS sınavının standart sapmaları farklı olacağında sonuçlarda farklı olacaktır.


Sorubak.Com PYBS PUAN HESAPLAMA

Sınıfınız

Kontenjan Türünüz (Bu Nedir?)
Sponsorlu Bağlantılar

5.Sınıf Teşekkür Takdir Hesaplama

5.Sınıf İmam Hatip Teşekkür Takdir Hesaplama

6.Sınıf Teşekkür Takdir Hesaplama

7.Sınıf Teşekkür Takdir Hesaplama

8.Sınıf Teşekkür Takdir Hesaplama

2015 TEOG Puan Hesaplama

2015 Yıl Sonu Başarı Puanı Hesaplama

2015 PYBS Puan Hesaplama

TEOG Dokümanları

20 kategoride 21095 soruya 72414 cevap verdiler Sorun Bilen Cevaplasın!
lütfen cevaplayın lütfen Arkadaşlar bana yardım edebilir misiniz ben 10. Sınıfım diğer çocuk konten
PYBS yi KAZANDIM MI? Arkadaşlar 5.sınıfım 436,117 aldım kazanmış mıyım?
parasız yatılılık ve bursluluk sonuç ben 10. sınıf diğer kontenjanından 324 puan aldım sonu. 25 ağustusta açıkl
parasız yatılılık ve bursluluk sonuç ben 10. sınıf diğer kontenjanından 324 puan aldım sonu. 25 ağustusta açıkl
KAZANDIM 2015 pybs yardım 2015 PYBS yi kazandım arkadaşlar 450 puanla şimdi ne yapmam gerekli yardım
Sorun! Bilen Cevaplasın
Toplam 1027 yorum yapıldı.
yorum EFECAN (kuyular ortaokulu)
21.07.2015 Salı 15:44
kaç doğruyla pybsyi kazanırım
yorum delilo (ALİŞAH ORTA OKULU )
21.07.2015 Salı 11:55
231 aldım kazanabilir miyim
5 sınıfım ilk senem çook heyecenlıyım kazanabilir miyim ???
yorum ilayda (75.yıl ortaokulu)
20.07.2015 Pazartesi 17:40
arkadaşlar acil cevap istiyorum ben ya kazanıcam ya kaybedicem rada çok az fark var 404 kaybederim 420 kazanırım sizce 404 burs verirler mi
yorum Selinay (Sakarya Ortaokulu)
20.07.2015 Pazartesi 15:45
Ben beşinci sınıfım Türkçe 2 y Matematik 1 y Fen 4 y Sosyal 2 y 1 b kazanabilir miyim arkadaşlar
yorum Oğuzhan (erdedmli ortaokulu)
20.07.2015 Pazartesi 14:16
fesaplamada 3 yanlış 1 doğruyu götürerek mi hesapladınız
yorum filooo (Sühendan Kürklü Ortaokulu)
19.07.2015 Pazar 17:42
yasemşn tatlım buraya göre iyi haber tatlım kazanıyosun bnde kazanıyorum sanırım yani dereyi görmeden paçayı sıvamak istemiyuorum ama bnde buranın yalancısıyım inş doğrudur
yorum helin (şair sırrı hanım ilköğretim okulu)
19.07.2015 Pazar 13:25
ya arkadaşlar bu site doğru hesaplıyo mu ben 6. sınıfım ve puanım 442.755 eğer doğru hesaplıyosa ben galiba alıyorum lütfen bir şey söyleyin
yorum osman
14.07.2015 Salı 18:30
abi 429.475 çıktı kazanmadın diyo...
yorum SEMİH (VEDAT TOPÇUOĞLU AL)
14.07.2015 Salı 16:57
arkadaşlar 10.sınıfım puanım 385 sizce kazanırmıyım
yorum Nursima
14.07.2015 Salı 16:24
Arkadaşlar kötü haber vermek hiçç istememama TEOG´da da sporculara puan veriliyormuş...
yorum ayberk (asdas)
09.07.2015 Perşembe 21:57
456,051 ile kazanabilirmiyim acaba
yorum yasemin (mobil ortaokulu)
09.07.2015 Perşembe 10:08
8 yanlış 5 boşum 5. sınıfım
türkçe ful
mat 4 yanlış 3boş
fen 3 yanlış 1 boş
sosyal 1 yanlış 1 boş
nolur ama nolur cevap verin çooook önemliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!!!!!!!!!!
yorum beyza (mehmetçik ortaokulu)
07.07.2015 Salı 22:29
puanım 456 pybs sınavını kazanabilirmiyim
yorum meri (turgut reis ortaokulu)
06.07.2015 Pazartesi 16:45
439 puanla kazanır mıyım
yorum Ensar
04.07.2015 Cumartesi 12:22
Oğretmen çocuguna haksızlık yapılıo mk
  • İLK
  • ÖNCEKİ
  • SONRAKİ
  • SON

SPONSORLU BAĞLANTILAR
Hesaplama Sayfası Gizlilik Politikası Copyright © 2008-2014 Tüm Hakları Saklıdır. Telif Hakkı/İletişim/Site Map
İyiler İyidir. (Seyit Nesemi)
Lütfen İndirdiğiniz Dosyaları Virüs Taramasından geçiriniz.