Lise Sınıf Geçme Hesaplama (Online) Lise Sınıf Geçme Hesaplama (Online)
Sorubak.Com
sponsorlu bağlantılar

 

Online Sınıf Geçme Hesaplama

Sorubak Lise Sınıf Geçme Programı 7 Eylül 2013 tarihinde değişen Ortaöğretim Kurumları Yönetmeliğine göre tekrar düzenlenmiştir.

Bu program 9,10,11 ve 12 sınıf öğrencilerin sınıf geçme durumlarını online olarak hesaplar.(Lise Ortalama Hesaplama)

Lütfen Dikkat:

Bu program sadece sınıf geçme durumunuz hesaplar. Takdir ve teşekkür hesaplamaları için BURAYA TIKLAYINIZ.

2013-2014 Lise Sınıf Geçme Hesaplama, 2013-2014 Lise Yıl Sonu Başarı Puanı Hesaplama

Bu Programla neler yapılabilir?

2014-2015 Lise Yıl Sonu Başarı Ortalamanızı Hesaplayabilirsiniz.

2014-2015 Lise Doğrudan Sınıf Geçme Durumunuzu Hesaplayabilirsiniz.

2014-2015 Lise Sorumlu Sınıf Geçme Durumunuzu Hesaplayabilirsiniz.


SINIF GEÇME İLE İLGİLİ SORULARINIZA CEVAP VERİYORUZ. TIKLA SOR!!!
Sınıfınız

Okul Türünüz
Toplam 2574 yorum yapıldı.
yorum fahri (anadolu lisesi)
05.08.2014 Salı 22:11
kadıköy anadolu lisesi
yorum Aleyna (meslek lisesi)
29.07.2014 Salı 18:51
10cu sınıfım ortalamam 69,54 ama dil anlatım ortalamam 44,50 sınıfı gecermiyim biri yardımcı olabilir mi
yorum mrklı (anadolu)
06.07.2014 Pazar 01:44
beyler benim 10 tane zayıfım var ama e okula girdiğimde sorumlu olduğum dersler girilmiş bu nasıl oluyor?
yorum mahmut (Fen lisesi)
04.07.2014 Cuma 11:48
Oleyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy sınıfı 89,74 puanla geçtim
yorum nalan (yunus emre anadolu lisessi)
24.06.2014 Salı 20:07
Arkadaşlar 9.sınıfı bitirdim 4zayıfım var ama bu hesaplamaya göre ortalama 61,50 yani sınıfı doğrudan geçtiniz diyor ama sorumlu denmesi gerekmez mi ve bide sınıfı geçtim mii ???
yorum Samet (ual)
15.06.2014 Pazar 22:58
Ya beyler burda doğrudan sınıfı geçtiniz yazıyor ama karnede kaldı diyor yeni yönetmeliğe göre değilmi bu 6 zayıfım var ortalamam 62.33 geçiyor diyor
yorum Nehir (100.yıl teknik ve e.m.l)
14.06.2014 Cumartesi 15:07
yıl sonu başarı puanım 51.98 geçebilir miyim
yorum Alifuat Taşbaş (Anadolu Lisesi)
14.06.2014 Cumartesi 14:58
GENÇLER DİL ANLATIMDAN GEÇİN VE ORTALAMANIZ 50 ÜSTÜ OLSUN.
İSTERSENİZ 10 TANE ZAYIFINIZ OLSUN GENEDE GEÇERSİNİZ.
DİL ANLATIM ORT=50 ÜSTÜ
KARNE ORTALAMASI= 50 ÜSTÜ
OLUCAK DİREK GEÇERSİNİZ KAÇ TANE ZAYIFINIZ OLURSA OLSUN...
yorum Alifuat Taşbaş (Anadolu Lisesi)
14.06.2014 Cumartesi 14:57
GENÇLER DİL ANLATIMDAN GEÇİN VE ORTALAMANIZ 50 ÜSTÜ OLSUN.
İSTERSENİZ 10 TANE ZAYIFINIZ OLSUN GENEDE GEÇERSİNİZ.
DİL ANLATIM ORT=50 ÜSTÜ
KARNE ORTALAMASI= 50 ÜSTÜ
OLUCAK DİREK GEÇERSİNİZ KAÇ TANE ZAYIFINIZ OLURSA OLSUN...
yorum ahmet (KÜTAHYA TİCARET MESLEK LİSESİ)
14.06.2014 Cumartesi 12:20
arkadaşlar ben 10. sınıfım karnemde sınıf tekrarı yazıyor ama sorumluluk sınavı girmişler nasıl oluyor bu iş
yorum kurt (anadolu lisesi)
14.06.2014 Cumartesi 09:54
anadolu lisesinde okuyorum 2 zayıfım mat geometri ortalalama 60.57 gecermiyim
yorum Alperen
14.06.2014 Cumartesi 03:12
7 zayıfım var ortalamam 50,18 ortalama ile geçiyorum yesssssssss :)
yorum k.r.ş (eml)
13.06.2014 Cuma 19:45
arkadaşlar benim 6 tane zayıfım var sınıfta kaldım sorumluluk sınavına girsem sınıfı geçe bilirmiyim
yorum hasret sonsuz (şehit nuri pamir anadolu imam hatip lisesi)
13.06.2014 Cuma 16:25
Geçtimmmm:-) çoook mutluyummm
yorum htc (A.İ.H.L)
13.06.2014 Cuma 13:00
Ya arkadaşlar tmm yaa saçmalamayın artık.Bakın benim 6 tane birim vardı.Ortalama ise 54 falandı.Ortalama ile geçtim.Bu kadar sıkmayın kendinizi OK. :-) (Bugün karne günü)Neyse...Şaka şaka hadi
yorum ramazan (eml)
13.06.2014 Cuma 11:52
6 dersten başarızım ortalsma 52 geçermiyim
yorum Hülya (mimaotml)
13.06.2014 Cuma 11:45
Yıl sonu başarı ortalamam 63.81 ama coğrafya ortalama 41.67 seçmeli matematik 44.17 ve seçmeli ekonomi 46.50 sorumluluğa kalıyor muyum? Burda doğrudan sınıfı geçtiniz yazıyor ama kalır mıyım? Yardım ederseniz çok mutlu olurum. Şimdiden teşekkürler.
yorum incirbey (sağlık meslek)
13.06.2014 Cuma 09:49
meb yok e-okul yalan 3 zayıf olduğu zaman ortalamanız 90 olsa bile geçemezsiniz
yorum rıdvanm (batman fatih )
13.06.2014 Cuma 09:25
benimortalama 50 dusuyor sınıfı gecerim galibaama en sonda basarısız 7 tane dersim var her iki dönem aritmetik ortalama 50 gecermiyim ?
yorum Muzaffer (sanane lan lisesi)
13.06.2014 Cuma 09:16
Ulan Hele bi Yanlış Olsun Belanızı S..tm
yorum cicoxda (İmam Hatip Lisesi)
13.06.2014 Cuma 09:11
Arkadaşlar benim 2 dönemin ortalaması 53.50 sınıf çebilirmiyim? :)
yorum ibrahim (spor lisesi)
13.06.2014 Cuma 08:51
YIL SONU BAŞARI ORTALAMASI 72.55 Ne Olur
yorum olki (şehit sahin)
13.06.2014 Cuma 08:43
Ortalamam69.56ama 2 tane zayifim var dogrudanmi yoksa sinavlmi gecerim acil cvb
yorum caner (selcuk yasasr boyaclık)
13.06.2014 Cuma 00:16
ARKADAŞLAR BENIM 2 DONEMIN ORTALAMASI 51.60 CIKIYO AMA YIL SONU BASARO NOTUM 2.34 BEN SINIFTA KALDIMMI YOKSA GECTIMI ?
yorum seksıboba (sjfjsajsaf)
13.06.2014 Cuma 00:04
6 zayıfım var ortalama 54.12 geçermiyim
yorum bjkbjk (halik kaya gedik)
12.06.2014 Perşembe 23:29
Benim ortalamam 55 ve 4 zayıfım var (mat.fizik.kimya.ve dil anlatım) bazılarından sorumlu geçersin diye duydum bazıları da kalırsın dedi gecermiyim Acillllllll
yorum bjkbjk (halik kaya gedik)
12.06.2014 Perşembe 23:28
Benim ortalamam 55 ve 4 zayıfım var (mat.fizik.kimya.ve dil anlatım) bazılarından sorumlu geçersin diye duydum bazıları da kalırsın dedi gecermiyim Acillllllll
yorum Özgür (And.Tic)
12.06.2014 Perşembe 23:24
Yıl sonu basarı 53,28
başarı notu 2,65
geçermiyim
yorum Osman (Mithat Paşa Anadolu Lisesi)
12.06.2014 Perşembe 23:20
Arkadaslar 3 zayıfınız varsa sorumlu geçersiniz yani sınava girersiniz diye birşey yok 10.sınıfta zorluk çekersınız sadece 2 tane zayıf getirme hakkınız olur 4 veya daha fazla zayıfınız varsada ortalamanız 50 olsun her türlü geçersiniz ama dil anlatım dersi hariç aşşağıda 1 zaytıfım var kalırmıyım yazan var saçmalamayın :/
yorum Ufukhan (malcılar)
12.06.2014 Perşembe 23:00
anadoluda ortalaman tutuyosa kaç zayıfın olursa olsun geçiyosun :)
yorum Ahmet (Pal)
12.06.2014 Perşembe 22:38
Ya dil anlatımınız zayıf olmasın ortalamaınz 50 olsun geçersiniz o yıl sonu başarı puanınının 2.50 olmasına gerek yoktur 10 tane zayıfın var ortalaman 50 geçersin
yorum Melike Cigdem (Adiyaman Lisesi)
12.06.2014 Perşembe 22:14
Arkadas 7 değil isterse 10 zayifin olsun sinifi ortalaman 50 olursa gecersin sıkıntı yapma. Çok görülen ders baraj ders değil sadece dil anlatim dersi baraj derstir diyelim dil anlatim haricinde 7 zayifin var ortalaman 50 gecersin dil anlatim dahil olursa ortalaman 50 olursa gene gecersin ama seneye o dersten sinava girersin :)
yorum Sena Saime SÖNMEZ (İBRAHİM MÜREFERRİKA TEKNİK VE MESLEK LİSESİ)
12.06.2014 Perşembe 21:51
yıl sonu başarı puanım: 81,22 geçer miyim? :)
yorum ciguli (gençosman imkb )
12.06.2014 Perşembe 21:44
yıl sonu başarı puanım : 51,02
yıl sonu başarı notum : 2,32
geçermiyim acil cevapppp
yorum ciguli (gençosman imkb )
12.06.2014 Perşembe 21:43
yıl sonu başarı puanım : 51,02
yıl sonu başarı notum : 2,32
geçermiyim acil cevapppp
yorum yardımsever (ankara okulu teknik ve endüstüri meslek lisesi)
12.06.2014 Perşembe 21:37
Slm arkadaşlar size yardımcı olmak için geldim içinizi rahatlatıcam ortalamanız tutsun gecersinin 50 liyse 1. dönemle ikinci dönem ortalamaınız gecersin hiç sıkıntı yabmayın ama 1 dahaki sene derslerinize calışın sıkıntı cekmeyin benden size tavisiye
5993
yorum sinan (altınşehir lisesi)
12.06.2014 Perşembe 21:07
ortalama 57 sınıfıgeçerim ama 3 tane zayıf var sınavlara girermiyim
yorum eymen (meslek lisesi)
12.06.2014 Perşembe 20:53
beyler 5 zayıfım var ortalama 53.8 geçermiyim sınıfı
yorum Enes (Yunusemre Teknik ve Endustri Meslek Lisesi)
12.06.2014 Perşembe 20:39
Arkadaslar benim 1 tane zayifim var oda sadece dil ve anlatim obur derslerim iyi dil anlatim Ortalama 41.73 nasil gecerim bi cevap verin lutfen kac gunden beri uyuyamiyorum.
yorum azra ay (imam hatip lisesi)
12.06.2014 Perşembe 20:26
Arkadaslar ortalamam 59.90 Baraj derslerini kolaylikla gectim ama baska derslerden 3 zayifim var gecermiyim 9.sinifim
yorum Hiç
12.06.2014 Perşembe 20:11
Arkadaşlar 5 zayıfım var ve dil anlatımdan 49,75 ile kalıyorum sorumlu mu geçiyorum kalıyor muyum :/ 10.sınıf
yorum batuhan (türközü oğuzan eml)
12.06.2014 Perşembe 20:02
beyler lisefe toplam 7 zayıfı olsun ortalama 50 olsun geçersiniz ama 7 zayıfdan baraj ve temel ders olmayacak temel ders derken bölümün en fazla olan ders saatli olur genelde 7 zayf içinden sorumlu gecen derslerde sayılır yani bu fönem 4 zayıf varken sorumlu hala 4 ders varsa geçmiş olsun sınıf tekrarı :D
yorum Enes (Düz Lise)
12.06.2014 Perşembe 19:44
ortalamam 52.82 geliyor ama başarı notu 2.44 dil anlatım dersinden geçiyom 9sınıf acaba geçermiyim sınıfı zayıfsızmı gçemiş olucam bide
yorum Ali (Nesibe aydın)
12.06.2014 Perşembe 19:40
Arkadaslar ortalamam 89.49 sızce sınıfı gecermiyin:)
yorum Çağrı (gultepe al)
12.06.2014 Perşembe 19:11
Benim ilk donem matematik ortalamam 58 di.bu donem 42 ve genel ortalamam 77 tesekkur alabilirmiyim
yorum ali (19 mayıs anadolu lisesi)
12.06.2014 Perşembe 18:27
arkadaşlar benim yıl sonu başarı puanım 55,88 ve yıl sonu başarı notum 2,77 ama 6 tane dersten başarısız sayılmışım sınıfı geçermiyim ?
yorum semih (incirli meslek)
12.06.2014 Perşembe 18:15
ya arkadaşlar yıl sonu başarı puanım 51,06 yıl sonu başarı notum sınıfı 2,44 sınıfı geçermiyim arkadaşlar
yorum uygar (kaya aldogan anadolu)
12.06.2014 Perşembe 18:13
Yıl Sonu Notu 2.50 mi 2.00 mı acil cevap ortalamam 51.68 ama notu 2.34
yorum sergen (meslek lisesi )
12.06.2014 Perşembe 18:07
arkadaşlar acil cevap verin yıl sonu başarı puanın 63,39 2.dönem ortalamam 71,75 bu durumda teşekkür alıyormuyum yoksa alamıyormuyum internetten hesapladım yıl sonu doğrudan geçti çıktı teşekkür hesapladım teşekkür belgesini almaya hak kazandınız yazdı mantıklı cevap veren var mı ?
yorum sergen (meslek lisesi )
12.06.2014 Perşembe 18:06
arkadaşlar acil cevap verin yıl sonu başarı puanın 63,39 2.dönem ortalamam 71,75 bu durumda teşekkür alıyormuyum yoksa alamıyormuyum internetten hesapladım yıl sonu doğrudan geçti çıktı teşekkür hesapladım teşekkür belgesini almaya hak kazandınız yazdı mantıklı cevap veren var mı ?
  • İLK
  • ÖNCEKİ
  • SONRAKİ
  • SON

sponsorlu bağlantılar

 9.Sınıf Yıl Sonu Başarı Puanı Hesaplama

 10.Sınıf Yıl Sonu Başarı Puanı Hesaplama

 11.Sınıf Yıl Sonu Başarı Puanı Hesaplama

 12.Sınıf Yıl Sonu Başarı Puanı Hesaplama

 Lisede (Ortaöğretimde) Sınıf Geçme Değişti mi?

 Lisede kaç zayıfla sınıfta kalınır? 

 Lise 1,2,3 ve 4.sınıfta sorumlu olarak sınıf geçme

 Liselerde yıl sonu başarı notu nasıl hesaplanır?

SORULAR ve CEVAPLAR
Sorumluluk sınavından kalırsam ne olur? Beyler ben Bahçelievler Anadolu İHL´ye gidiyorum.10.sınıfta kurandan
sınava girmezsem ne olur Sorumluluk sınavına girmezsem ne olur
SORUMLULUK SINAVI CEVAP VERİN KAÇ DEFA SORUM CEVAP VERMEDİ KİMSE 9.Sınıfı 3 sorumlu ders ile geçtim 10. sınıfta bu sorumlu dersleri vermek
e-rehber devamsızlık e-rehber bu sene özürsüz 10 günü geçen kalır demiştiniz peki geçen senek y
ortalama yürkseltme ve sorumlulukla ilgili 9. sınıftan 10. sınıfa geçtim sorumlu derslerimi bu sene veremezsem 10. sı
Sorun! Bilen Cevaplasın
Online Deneme / Blog / Sorubak Plan / YGS Taban Puanları/ Sorubak Oyun / Sorubak Rehberlik / Sorubak Şiir / Sorubak Video

 1.SINIF DOKÜMANLARI

2.SINIF DOKÜMANLARI 

3.SINIF DOKÜMANLARI

4.SINIF DOKÜMANLARI 

5.SINIF DOKÜMANLARI

6.SINIF DOKÜMANLARI 

7.SINIF DOKÜMANLARI 

8.SINIF DOKÜMANLARI 

 1.Sınıf Zümre Toplantıları
 2.Sınıf Zümre Toplantıları
 3.Sınıf Zümre Toplantıları
 4.Sınıf Zümre Toplantıları
 5.Sınıf Zümre Toplantıları

 6.Sınıf Zümre Toplantıları
 7.Sınıf Zümre Toplantıları

 8.Sınıf Zümre Toplantıları

1.Sınıf Veli Toplantıları
2.Sınıf Veli Toplantıları
3.Sınıf Veli Toplantıları
4.Sınıf Veli Toplantıları
5.Sınıf Veli Toplantıları

6.Sınıf Veli Toplantıları
7.Sınıf Veli Toplantıları

8.Sınıf Veli Toplantıları

1.Sınıf Performans Görevleri
2.Sınıf Performans Görevleri
3.Sınıf Performans Görevleri
4.Sınıf Performans Görevleri
5.Sınıf Performans Görevleri

6.Sınıf Performans Görevleri
7.Sınıf Performans Görevleri
8.Sınıf Performans Görevleri

1.Sınıf Ders Sunuları
2.Sınıf Ders Sunuları
3.Sınıf Ders Sunuları
4.Sınıf Ders Sunuları
5.Sınıf Ders Sunuları

6.Sınıf Ders Sunuları
7.Sınıf Ders Sunuları

8.Sınıf Ders Sunuları

1.Sınıf Çizgi Çalışmaları
 1.Sınıf Deneme Sınavları
 ELAT Ses Çalışmaları
 İNORM Ses Çalışmaları
 UKIYSD Ses Çalışmaları

 ÖBÜŞZÇ Ses Çalışmaları
 GCPH Ses Çalışmaları

 ĞVFJ Ses Çalışmaları

Gizlilik Politikası Copyright © 2008-2014 Tüm Hakları Saklıdır. Telif Hakkı/İletişim/Site Map


Sınava Hazırlık
İyiler İyidir. (Seyit Nesemi)
Lütfen İndirdiğiniz Dosyaları Virüs Taramasından geçiriniz.