Lise Takdir Teşekkür Hesaplama

Sorubak Lise Takdir Teşekkür Hesaplama sistemi Milli Eğitim Bakanlığı Ortaöğretim Kurumları Yönetmeliğine uygun belge hesaplama yapmaktadır. 9.10.11.12 sınıf takdir teşekkür hesaplama sistemimizde en ufak bir yanılgı söz konusu değildir. Sonuç %100 e-okul ile uyumlu takdir teşekkür hesaplama sonucu vermektedir.
  • Ders Sayısı

    Özürsüz Devamsızlık Sayınız (Örnek:5)

Toplam 7197 yorum yapıldı.
    yorum GÜÇ
    2019-05-21 20:09:22
    Her şeyden yüz alıyorum 😍
    yorum GÜÇ
    2019-05-21 20:08:47
    Her şeyden yüz alıyorum 😍
    yorum Mine işçi
    2019-04-20 14:53:10
    12. SIndiana gidiyorum. Böyle puan görmedim 99.99 bukadarıda yeterrrrrrr.
    yorum Kara Oyuncu
    2019-04-01 14:53:00
    98.58 yuppiiiiiiii🛀🏂🏃🏄🏆🏇🐎🏆🏆Ⓜ⛵⛵⛵🚉🚉🚉🚉🚀🚀🚀⛽⛽⛽💒💒💒💐💐💐🚥🚦🚦🚦🚧🚨🚨🚨🚁🚁✈✈🚣🚣🚣🏥🏥🏦🏦🏦🏦🏦🏦🏧🏧🏨🏨🏨🏩🏩🏩🏪🏪🏫🏫🏫🔧🔧🔧💈⚓⚓🗿🗿🗿🗽🗽🗼🗼
    yorum Yusuf
    2019-03-23 17:56:11
    Benim ortalamam 85 şansa bak tam sınırda
    yorum Barış Ozan
    2019-02-21 22:28:32
    üzülüyorum nota bak beee 99.8686
    yorum Çalışkan arı
    2019-02-01 16:57:25
    100 taktir
    yorum Ecenur
    2019-01-25 14:00:21
    Ortalamam 100
    yorum Muhammed
    2019-01-16 18:13:14
    Ben 10.sınıfa gidiyorum. Karne ort 86.5 TAKDİR
    yorum gizem ad
    2019-01-15 21:56:25
    12 .sınıfım genel ortalamam 88.95 Ama bi 66.75 birde 64.40 var. takdir alır mıyım sizce ?
    yorum Zeynep
    2019-01-15 08:45:56
    Hocam ben kaynastırmalı öğrencisiyim ve ortalama he. 70 bugün baktım 68 teşekkür almak istiyorum
    .
    yorum Eren
    2019-01-14 16:54:44
    Yaşasın takdir almaya hak kazandım.🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗☺☺☺☺☺☺☺🤔🤔🤔🤔😍😍😍😍😍😍😍👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏😙😀😀😀😀😀😁😁😁😁🥘🌮🍳🌯🥘🥗🍕🍳🍘🌭🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🏅🏅🏅🏅🏅🏅🏅🏅🏅🖥🖥🖥🖥🖥🖨🖨🖨🖨🖨💿💿💿💿💿🖲🖲🖱🖲🖱🖲🖲🖱🖲🖲🖱💻💻💻💻💻🔭🔭🔭🔭🔭🔬🔬🔬🔬🔬📸📸📸📸bu eşyalar bana hediye olarak gelecek
    yorum Ardax
    2019-01-14 12:52:19
    Benin notum 96 çok seviniyorum
    yorum elif
    2019-01-12 19:01:12
    91,25
    yorum Aleyna
    2019-01-11 21:13:39
    İnanmıyorum gerçekten argo kelime kullanmayalım argo kelime kullananlardan nefret ederim neyse konuya döniyim bu performanslar öldürecek adamı yaa a onlar yüzünden taktir alamayacağım notum 84,50 TUĞRUL BEY ANADOLU LİSESİ pampişler
    yorum Mustafa
    2019-01-07 21:09:01
    Taktir
    yorum iclal
    2019-01-07 19:32:53
    Arkadaşlar bu site doğru mu
    Yani
    Kesin mi
    yorum Shinigami_Desk
    2019-01-04 16:18:04
    hah ben 86.98 ahahah
    yorum Yarrak
    2019-01-03 22:17:41
    Ortalamam 19 biz sınıfı geçmeye çalışıyoz siz teşşekkür kaçırdım diye ağlıyonuz.😡
    yorum ...,.........
    2019-01-02 18:04:12
    99,79 la takdir almayı hak kazanıyorum asıl karne dediğin bu be
    yorum Kum
    2018-12-30 22:17:48
    Ortalamam 45 yaşasın🎂😘🎂😘🎂😄😂😘🎂😂😄😂😄🔥❤😉❤😉❤👑👑👑🎂🎂🎂🎂👑👑👑⏩⏪🐺🐱🐭🐹🐰🐸🐯🐑🐴🐒🐵🐮🐻🐨🐘🐼🐧🐦🐤🐥🐣🐞🐜🐝🐛🐢🐍🐔🐾🌋🌋❄❄🌈🌈🌁🌁☀☀🌀🌀🌏🌎
    yorum ismini vermek istemeyen sakir
    2018-12-26 19:00:33
    Benimki 65.85 cok kotu 4.11 le tesekkuru kacirdim
    yorum Cemil Orhun Gündoğdu
    2018-12-25 22:51:49
    90.24 aldım MURATPAŞA TÜRK TELEKOM ANADOLU LİSESİ
    yorum Bilm
    2018-12-25 19:02:07
    Ben 85
    yorum Hayattakişansım
    2018-12-24 20:00:06
    84.99 ile teşekkür alıyorum😠😠😠 Bıktım yaa walla😲😲Hocalarla da konuştum hiçbiri yükseltmiyo😡
    yorum Davud
    2018-12-24 18:36:51
    Benim ortalamam 95.04
    yorum Zeynep
    2018-12-23 22:42:55
    Çok Çalışkan’ım ve takdiri hakediyorum
    yorum Yigit
    2018-12-16 18:04:00
    Ben taktir aldim desem yalan olur
    yorum Elif
    2018-11-29 14:50:38
    Taktir varrrrr
    yorum *Mustafa KAYA*
    2018-11-20 14:06:12
    *Ben 100 aldım ama bana hediye almıyorlar 85 altında almıyorum*
    yorum Hjghzh
    2018-11-15 22:07:46
    90,07😶😶😶
    yorum Abdullah kaya
    2018-11-15 11:25:33
    100 aldım ama kimseyle dalga geçmiyorum
    yorum Hdbxbcb
    2018-10-17 10:41:32
    100 notum
    yorum yusufislam
    2018-08-03 14:29:39
    100 çatlayın patlayın
    yorum Veysrooo
    2018-07-16 19:15:02
    Lgs puanı 476 genelde 0.8 ilde 0.01
    yorum Sena
    2018-06-26 18:14:03
    90 taktir
    yorum Melek
    2018-06-07 11:50:25
    Teşekkür alıyorum
    yorum sevoo
    2018-06-04 00:42:49
    ben imamhatip lisesine gidiyorum cook memnunum . yeni acıldı ama cook seviyorum. isteyerek gitmedim ama cook seviyorum..
    yorum Muhammed
    2018-06-02 10:23:12
    Arkadaşlar benim ortalamam taktir almaya yetiyor fakat bir tane dersim 54.25 taktir alırmıyım
    yorum Muhammed
    2018-05-30 16:46:08
    2.donem ortalama 72 sadece 1 tane 1im var sınıf geçme hesaplamasi yapınca 3 dersten başarısız diyo ama doğrudan sınıf geçtiniz diyo teşekkür lirmiyim sizce
    yorum ahmet akçalı
    2018-05-26 22:17:26
    Arkadaşlar benim ortalamam 69, ama matematik notu 0 (hala girilmedi) muhtemelen performans notları dahil 70 çekerim aynı şekilde türkçe birinci sınavda 79 aldım, bölü 2 39,50 olur ama 2. sınav notu girilmedi muhtemelen 80 alırım + performans notları, sizce notlar girildikçe ortalamam 85´e atlarmı? Takdir alırmıyım?
    yorum nisanur
    2018-05-26 18:22:04
    açılmıyor ki taktirmi teşekkür mü aldığımı söylüyeim açılsın söylüyüm
    yorum Ege
    2018-05-17 21:47:02
    Taktirmi teşekkürmü
    yorum Unknow student
    2018-05-04 00:01:14
    Tüh 98.78 şurda 1.5 puan kaldı yaaaa
    yorum Mert akan
    2018-05-02 23:06:47
    99.5064
    yorum Barizzb
    2018-04-29 00:58:34
    Hepimize basarilar
    yorum Melooo
    2018-04-18 19:33:18
    Ben süperim 500 tam puan aldım ankara fen lisesine gidiyorummmmm
    yorum burcu
    2018-04-14 16:55:15
    taktirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    yorum gümüş
    2018-04-01 21:25:02
    ben yüz aldım
    yorum Yaaa
    2018-03-29 12:38:47
    100 taktir
    yorum Sevinc
    2018-02-18 19:55:44
    Çok bəyəndim karne günü taktir belgesi çok güzel Türkiye çok beynirem
    yorum Eylül
    2018-01-19 12:59:47
    Benim tüm ortalamalarım ve belgelerim şunlar;
    4. Sınıf I. Dönem= 88 Takdir
    4. Sınıf II. Dönem= 92 Takdir
    5. Sınıf I. Dönem= 97 Takdir
    5. Sınıf II. Dönem= 94 Takdir
    6. Sınıf I. Dönem= 89 Takdir
    6. Sınıf II. Dönem= 97 Takdir
    7. Sınıf I. Dönem= 93 Takdir
    7. Sınıf II. Dönem= 87 Takdir
    8. Sınıf I. Dönem= 96 Takdir
    8. Sınıf II. Dönem= 85 Takdir
    9. Sınıf I. Dönem= 87 Takdir
    9. Sınıf II. Dönem= 95 Takdir
    10. Sınıf I. Dönem 97 Takdir (Bu karneyi de bugün aldım zaten) Bu arada sizin TEOG puanlarınız kaç benim 496
    yorum ali eren altınkaynak
    2018-01-16 18:23:32
    85.14 taktir
    yorum tolga ege
    2018-01-16 16:32:26
    mesela küsüratımız 99 yanına 0 eklenirmi yoksa öylemi yazılır
    yorum Zeynep
    2018-01-14 17:52:10
    Bir şey dicem 1tane 1var teşekür alırmıyım
    yorum Muhammed
    2018-01-12 21:36:19
    Ortalamam 79 . 49 dersim var teşekkür alirmiyim
    yorum emine
    2018-01-12 14:54:32
    Ortalama 70 ti ama 85 oldu
    yorum Nurettin
    2018-01-10 15:00:21
    Takdiri 82 puanla kaçiriyorum, yayinda ve yapimda emegi gecen herkese teşekkür ederim
    yorum müjde kaplan
    2018-01-09 16:30:26
    ortalamam 70 ama burda 60 gösteriyo
    yorum Emre
    2018-01-05 00:55:04
    ilk dönem ortlamam 102
    ikinci dönem 103 ağlayın ezikler
    yorum Rabia
    2017-12-30 09:14:25
    Benim ortalamam 79.05 ve 5.95 le takdiri kaçırıyorum
    hocalardan puan istesem verirler mi acaba?(9.sınıfım)
    yorum fahriye
    2017-12-18 18:06:39
    sevcancıgım acık ögretimde teşekkür taktir alınıyormu dıye sordun sanırım evet alınıyor ben matematik ögretmeniyim ayrı yeten kendi acık ögrtim ögrencilerimde var ve alıyorlar yani onlarda sende alırsın sıkıntı yapma
    yorum sevcan
    2017-12-06 16:52:55
    arkadaşlar mesleki açık öğretim lisesinde 10. sınıftayım açık öğretimle alakalı pek bi bilgim yok acaba teşekkür veya takdir alınabiliyormu kesin bi bilginiz varsa beni bilgilendirin lütfen. şimdiden ilgilenenlere teşekkürler
    yorum xhdhbdbdb
    2017-07-15 18:20:11
    Bu site doğru bence arada 1 puan oynar oyna
    RSA oda kusurat lardan dolayı bide bu ben fen Lisesinde okuyorum diye artistlik yapanlar var gün gelir mühendis falan olursunuz (yada ne isterseniz allah hayırlısı ni versin) bi şirkette çalışırsanız iyi bir şirkette hemde o şirketin sahibi de daha düşük bir kategorideki liseden mezun olur o zaman görürsünüz mal gibi kalırsınız
    yorum Newye Gano
    2017-06-09 06:17:17
    11.snfm
    1.dönem ortalamam100
    2.dönem 99.98 😉😉😉😉
    yorum aylin
    2017-06-07 16:00:07
    lan olum salak salak hareket etmeyin bakın burada alamayan arkadaşlarımız var o yüzden de firi elif bahar salakları yazdıgınız şeylerin sonuna inşallah yazın lütfen ben kendime demiyorum diger arkadaşlar için diyorum ben 81,72ile teşekkür alıyorum saten
    yorum caliskan bora
    2017-06-07 12:30:20
    87 ile takdir aliyorum
    yorum Bahar
    2017-06-07 01:46:09
    89,15 vay beeee
    yorum Elif
    2017-06-06 16:36:43
    O,15 puanla takdiri kacyrm birinci dönem ortalamam 92 takdir alabilirmiyim?
    yorum sadad
    2017-06-06 15:28:50
    86,86
    yorum Firi
    2017-06-05 14:11:22
    Fen lisesinde okumakta bi hayli zor ya. Hocalar çok kazık soruyor. Buna rağmen ortalamam 92 takdir alıyorum :-)allah herkese nasip etsin
    yorum MALDMKOFJPAPDFJA
    2017-06-04 14:13:31
    85,19 AĞLAA
    yorum BY RUMUZ
    2017-06-03 02:14:30
    9.sinifim ilk donem 4 zayifim vardi biri baraj ders ama ortalamam 61 ikinci donemde 4 tane biri yine baraj ders ama ortalamam 50\´nin uzerinde gecermiyim
    yorum Sjssjjdn
    2017-05-24 22:04:45
    98le falan geçenler sanırım meslek lisesi xbxnxn
    yorum Hahahhaha ezikler
    2017-05-24 19:53:41
    92.25
    yorum Asdasdas
    2017-05-19 19:44:31
    Tembel mallar abiniz 98 ile gecciyorr
    yorum gülda
    2017-05-15 19:42:52
    güzel bir site aslında ben tercih ettigim gibi hepinize tavsiye ediyorum yarın kimya sınavım var bana dua edin gerçi sayısalım iyidir suan 9.sınıftayım bnimde sizlere dualarım var tabi sizinde bana olsun lütfen hepinize tsş ederim ......
    yorum müjgan
    2017-04-30 23:44:31
    bu kadar güzel hesaplama yapılabilir. Teşekkürler sorubak. %100 doğu hesaplıyor.
    yorum sdadfdasd
    2017-01-13 17:02:30
    9.sınıf 85,89 Taktir Hayırlı İşler
    yorum Furkan Bolat
    2017-01-04 14:46:43
    Yıl sonu ortalaman 99,61 Matamatikden 97 Aldım malesef tek o 100 değl ama olsn :)
    yorum Fatimenur Yitmez
    2017-01-01 13:32:53
    84.86 taktir alamıyorummm
    yorum kadir can arali
    2016-11-18 11:56:34
    77.7399 teşekkür aldım
    yorum Aleyna Aksöz
    2016-06-15 02:03:03
    Tebrikler ! Girmiş olduğunuz ders ve not bilgilerine göre TAKDİR BELGESİ almaya hak kazanıyorsunuz.
    95.31 ;)
    yorum Aleyna Aksöz
    2016-06-15 02:02:04
    Tebrikler ! Girmiş olduğunuz ders ve not bilgilerine göre TAKDİR BELGESİ almaya hak kazanıyorsunuz.
    95.31 ;)
    yorum KEMALDERVİSGIBLEMEDİYAHUU
    2016-06-07 22:29:17
    ÖZELDE OLMAK AYRICALIK ORT99
    yorum buse şimşek
    2016-06-07 11:07:50
    ben bir türlü anlamadım nasıl ders isimleri ve saatleri verilmiyo vay arkadaş zaman kaybı valla
    yorum Nazlı Balcı
    2016-06-07 01:44:22
    intihar etcm çok zor lan sınıf geçmek!! :((((( ort 72 ya bu ne :((((((
    yorum İSLAM BAŞKURT
    2016-05-18 09:48:37
    arkadaşlar ortalamam 84,70 ne yapmalıyım
    yorum Beyza Seyhan
    2016-05-12 15:12:23
    hani haftalık ders saati var ya seçmeli dahilmi
    yorum emre
    2016-01-20 11:21:00
    hepinize yazık artislik yapmak istemem ama donem puanım 98,93 yazık size sizde çalısın sizinde puanınız boyle olsun okulum bahçesehir olunca isler degisir
    yorum fatma demir
    2016-01-19 21:57:31
    Arkadaşlar kesinlikle doğru hesaplıyor. Hiçbişekilde ne fazla ne eksik puan veriyor. Puan bire bir aynı şüpheniz olmasın
    yorum şerdiman
    2016-01-19 14:20:23
    valla açıkçası hayat zor tabi bana kolay ablanız fennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnde okuyor ortalamam 90,45 vsaygılar
    yorum sevim uçar
    2016-01-19 09:00:58
    ya of 3,51 le takdir alamıyorum :(
    yorum Ahmet Eren
    2016-01-18 19:06:41
    Siktir lan yanlış hesaplıyo excel´de kendim hesapladım 92 ile Takdir alıyorum burda hesapladım 78 gibi birşey çıkardı yanlış yani biraz uğraşın excel´de kendiniz hesaplayın...
    yorum melik toydemir
    2016-01-18 16:14:51
    69.83 alırmıyım tşkkür
    yorum mehmet şişman
    2016-01-18 15:11:48
    80.93 ortalamam takdir alamıyok vay amk :D 4 puanla kaçmış :D
    yorum Sibel ÖKSÜZ
    2016-01-18 15:02:38
    88.34 puanla takdir almaya hak kazandım... :)
    yorum seher gül
    2016-01-17 11:24:02
    bu site gerçekten doğru 70.07 ile teşekkür alıyorum :))))
    yorum onur
    2016-01-16 23:00:32
    beyler ortalamam ama fiziğim 44.60 teşekkür gelirmi
    yorum pelda bilmez
    2016-01-16 20:01:17
    87,75 taktir alıyom
    yorum Damla
    2016-01-16 12:44:14
    ya bu site doğrumuu?
    yorum ahmet bayrakcı
    2016-01-16 11:12:02
    amk 10 puanla kacırıyom ve bı sıte dogru hessaplıyor emın olun :)
    yorum songül ataç
    2016-01-16 10:54:23
    wuhuuuuuuu takdir alıyorummm...
    yorum irem canbulat
    2016-01-15 17:12:41
    Yaaa takdiri 4 puanla kaçırıyorum yaaaa
    yorum göbeksiz20
    2016-01-15 11:48:33
    bu sistem yanlış aq kendiniz hesap makinesiyle hesaplayın
    yorum sedef kızıl
    2016-01-13 12:11:25
    hayat hep banamı acımasız ya 12 olduk hayla zorluyorlar bnm amacım şuanda takdir alamk olmaması gerekirdi ne yazıkki o aman ne biçim devirde yasıyoruz ya herkes kendi bildiğini yapıyor .bnm amacım ygs ydi taakii takdiri 0.23puanla kaçırdığım ana kadar :(
    yorum umut özdemir
    2016-01-13 11:33:51
    vajinayı yedik!!!!
    yorum umut özdemir
    2016-01-13 11:32:35
    vajinayı yedik!!
    yorum aslıhan çelik
    2016-01-13 10:15:24
    wİRŞDFLbgkröstfçd
    yorum hüseyin taşbaş
    2016-01-11 23:22:06
    5,38 puanla kaçırıyorum off 2 dersten dolayı teşekkürü :(
    yorum ebru gündüz
    2016-01-11 16:03:33
    yaa lütfen kimse ne aldığını söylemesin SORDUK MU YAAA MESELA BENDE HİÇBİŞEY ALAMIYOM
    yorum Yunus
    2016-01-11 15:43:19
    Ya başaracan ya başaracan
    yorum Halime özçelik
    2016-01-11 15:00:59
    92.52 takdir alıyorum inşallah (12.sınıf)
    yorum ali
    2016-01-11 08:57:40
    bu uygulma doğruise taktir 85,08 le alıyorum
    yorum sevgh sarı
    2016-01-10 21:30:19
    94.51 ile takdir alıyorum inşallah 2. dönem daha iyi olur 11. sınıfım herkes iyi karneler :)
    yorum esra oguz
    2016-01-10 18:48:40
    yaa inanamıyorum takdırı 3.65 puanla kacıryrm saka mı bu
    yorum halil ibrahim kiniş
    2016-01-10 15:33:07
    arkadaşlar bu site dogru hesaplıyormu
    yorum nuray
    2016-01-09 22:10:46
    4 tane 2IM VAR ortalamam 71 tesekkur alabıyormyumm
    yorum burse sapsın
    2016-01-04 21:28:33
    Geçen sene ikinci dönem takdir için bir sürü site denemiştim hocam gitti baktı bu sitedeki ortalamam doğru olandı. Kısacası doğru hesaplanıyor
    yorum nahide nur soylu
    2015-11-29 12:02:01
    ALLAH SINIFI GEÇİYORUM ALLLAHIM ŞÜKÜRLER OLSUN